Red Dead Online od przyszłego tygodnia stanie się samodzielną grą
Rockstar Games zdecydowało się usamodzielnić multiplayerowy moduł z gry Red Dead Redemption 2. Jest szansa na popularność, jaką cieszy się GTA Online?
O to będzie raczej trudno, ale jak poinformował producent, od pierwszego grudnia, czyli najbliższego wtorku, Red Dead Online sprzedawane będzie jako samodzielna gra, za pośrednictwem sklepów PlayStation Store, Microsoft Store, Rockstar Games Launcher, Epic Games Store i Steam, czyli wszystkich popularnych platform, na których oferowane jest RDR 2.
Zdaje się, że wydawca chce ściągnąć do tej produkcji możliwie najwięcej graczy, bez konieczności przechodzenia na model free-to-play. I tak, do lutego przyszłego roku Red Dead Redemption Online dostępne będzie za jedyne 5 USD na wspomnianych platformach, po tym okresie standardowa cena wynosić będzie już 20 USD. Co ciekawe, gracze, którzy zdecydują się na zakup samodzielnego modułu sieciowego, otrzymają także opcję odblokowania fabularnego trybu singleplayer w Red Dead Redemption 2, za dodatkową opłatą oczywiście.
Warto też nadmienić, że Red Dead Online potrzebować będzie naprawdę dużo wolnej przestrzenii na naszym dysku, ponieważ gra zabierze aż 123 GB. Oczywiście tytuł ten uruchomimy także na nowej generacji, czyli konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S w ramach wstecznej kompatybilności, ale do zabawy potrzebny będzie odpowiednio abonament PlayStation Plus lub Xbox Live Gold.
Red Dead Online to oczywiście propozycja skierowana przede wszystkim do nowych graczy, ale Rockstar nie zapomina o wiernych fanach i zapowiedział na przyszły tydzień rozszerzenie roli łowcy nagród o nowe rangi, prestiżowy ekwipunek, legendarne nagrody i kryminalistów do schwytania. W tym tygodniu gracze mogą zaś liczyć na podwójne doświadczenie za misje łowcy nagród.
Daniel Górecki - ITHardware.pl