Receiver: Ciekawy projekt z niesamowicie realistyczną bronią

Większość FPS-ów (i gier w ogóle) przyzwyczaiła nas do umownego traktowania broni - w trakcie strzelania niemal wszystko dzieje się automatycznie, a do gracza należy tylko celowanie i pociąganie za spust.Tymczasem to nie jest takie proste...


Nieco inne podejście proponują twórcy Receiver... Receiver to shooter stworzony w ciągu siedmiu dni w ramach konkursu 7-Day FPS. Tym, co różni go od innych produkcji tego gatunku, jest realistyczne podejście do broni palnej.

Gracz wyposażony jest tylko w Colta 1911 A1, ale żeby zacząć z niego strzelać, musi najpierw wyposażyć go w magazynek. Ręcznie. Na ekranie nie ma też wskaźnika pozostałej amunicji - liczbę dostępnych naboi sprawdzamy wyciągając wspomniany już magazynek.

Kolejnym ciekawym elementem jest obecność trwałej śmierci. Tutaj trzeba być ostrożnym - wraz ze zgonem nasza przygoda się zakończy i zabawę trzeba będzie zaczynać od nowa. Do tego dochodzą losowo generowane poziomy i fabuła, w ramach której odkrywamy tajemnice kompleksu Mindkill, wypełnionego automatycznymi wieżyczkami i atakującymi elektrycznością dronami.

Reklama

Gra dostępna jest na PC, Linuksie i Makach, można ją kupić pod adresem http://www.wolfire.com/receiver. Kosztuje 5 dolarów. Poniżej znajdziecie jej zwiastun.

CD Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy