Reklama

Rebranding twórców Life is Strange

​Miały być wielkie ogłoszenia, wszyscy liczyli na zapowiedzi nowych gier, a tymczasem... twórca Life is Strange, studio DONTNOD Entertainment, zaprezentowało nowe logo, stronę internetową i sposób zapisu nazwy.

Jeszcze wczoraj na podstawie tweeta DONTNOD informowaliśmy o tym, że studio zapowiedziało nowości, które czekają na graczy i zachęcało ich do tego, by włączyli powiadomienia o nadchodzących tweetach. Post rozbudzał wyobraźnię, społeczność graczy liczyła na zapowiedzi gier, a tymczasem firma zaprezentowała nową identyfikację.

Podejrzenia wzbudzała co prawda strona internetowa, która po wpisaniu adresu, wyświetlała komunikat "Site Under Maintenance", ale chyba nikt nie spodziewał się, że chodzi o rebranding. Od teraz DONTNOD, to DON’T NOD.

Reklama

Liczyliście na Vampyra lub Project 8?

DON'T NOD Entertainment oficjalnie ujawniło swój nowy branding we wtorek po południu, a firma oficjalnie zmieniła swoją nazwę i logo. Krótkie wideo prezentuje różne projekty nowego logo i nazwy, a post na nowo zaprojektowanej stronie internetowej zawiera więcej szczegółów na temat samej zmiany. Nowa pisownia ma przywodzić na myśl łamanie schematów w grach wideo.

Poza tym ogłoszeniem studio nie powiedziało nic na temat nowych projektów, nad którymi pracuje. Przypomnijmy, że deweloperzy chcieliby zerwać z serią Life is Strange (albo przynajmniej dać jej odpocząć - dyrektor generalny DONTNOD Entertainment, Oskar Guilbert, powiedział niedawno, że studio chce zrobić coś więcej niż tylko tworzyć sequele Life is Strange) i przesunąć moce przerobowe w kierunku gier RPG.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy