Ready or Not - nieoczekiwany bestseller na Steamie

​W najnowszym zestawieniu najlepiej sprzedających się gier na Steamie nie brakuje niespodzianek. W ubiegłym tygodniu największą popularnością cieszyła się...

... Ready or Not, czyli duchowy spadkobierca serii SWAT. To taktyczny FPS, w którym kierujemy członkami oddziału specjalnego, stworzony przez debiutujące studio Void Interactive. Gra jest póki co dostępna we wczesnej wersji (jej premiera miała miejsce 18 grudnia), a jej cena to aż 139,99 złotych. To jednak nie przeszkodziło w podbiciu serc graczy. Podobnie jak kontrowersyjny etap ze strzelaniną w szkole.

W minionym tygodniu Ready or Not było najlepiej sprzedającą się grą na Steamie. W szczytowym punkcie bawiło się przy niej 19 621 osób. Do tej pory opinię wystawiło jej blisko 12,5 tysiąca użytkowników, z czego aż 95 proc. to pozytywne recenzje. Można więc powiedzieć, że pod koniec roku jesteśmy świadkami niemałej niespodzianki.

Reklama

Ready or Not - co to za gra?

Gracze szybko okrzyknęli Ready or Not duchowym następcą serii SWAT. Void Interactive stworzyło realistyczną, taktyczną grę akcji, w której możemy poczuć się niczym członkowie oddziału specjalnego, wysyłani na kolejne misje w celu powstrzymania groźnych przestępców. Autorzy zadbali o całe mnóstwo szczegółów. Wprowadzili m.in. system fizyczny uwzględniający penetrację, rozszerzanie się i pęd pocisków, rykoszety oraz fizykę kewlaru i pancerza.

Ready or Not pozwala na samodzielną zabawę (przygotowano kampanię single player), ale najwięcej emocji czeka na nas podczas zabawy z innymi graczami przez sieć. Przed wkroczeniem do akcji planujemy wspólnie, analizując schematy budynków. Za każdym razem musimy dobrze przemyśleć kwestię wyposażenia.

Wykonując misje, używamy nie tylko broni, ale także tarcz balistycznych, taranów do drzwi czy drabin taktycznych. Na nasze dyspozycje czekają też dodatkowi specjaliści - snajperzy i negocjatorzy. A pomiędzy misjami możemy zdecydować o wyglądzie mundurów, m.in. o widniejących na nich naszywkach.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy