Przeszli ukryty poziom w Split Fiction. Twórca gry zgotował im prezent

Split Fiction to dawka zróżnicowanych kooperacyjnych wyzwań zręcznościowych, łamigłówkowych i logicznych. Pewnym graczom z Chin udało się dotrzeć do ukrytego poziomu Laser Hell. Ukończenie arcytrudnego wyzwania przyniosło wspomnianym graczom nieoczekiwaną nagrodę...

Split Fiction już od 6 marca rozgrzewa wszystkich fanów kooperacyjnych gier wideo. Twórcy It Takes Two oraz A Way Out zgotowali graczom prawdziwy majstersztyk, który na Steamie może pochwalić się wynikiem 98% pozytywnych recenzji. Do tej pory to również najlepiej oceniana gra w serwisach Metacritic oraz OpenCritic.

Split Fiction bezapelacyjnie wkracza na nowy poziom kreatywności, oferując przy tym znakomitą oprawę wizualną i dobrze zoptymalizowany produkt. Gra utrzymana w dwóch przenikających się uniwersach z pogranicza fantasy i Sci-Fi oddaje kilkanaście godzin dobrej zabawy pozbawionej znużenia i nudy.

Reklama

Split Fiction w zgrabny sposób łączy w sobie ogrom przeróżnych mechanik rodem z innych gier wideo. Pewnym graczom z Chin udało się odkryć przejście do ukrytego poziomu zatytułowanego Laser Hell, stawiającego szereg zręcznościowych wyzwań przed graczami. To zdecydowanie najtrudniejsza sekwencja podczas całej rozgrywki.

SharkOvO oraz E1iM4y (pseudonimy graczy) sprostali temu karkołomnemu wyzwaniu, przemieszczając się przez kilka niezwykle trudnych korytarzy wypełnionych śmiercionośnymi laserami. Po ukończeniu zadania na ekranie pojawił się wizerunek samego Josefa Faresa, szefa Hazelight Studios, który pogratulował graczom dokonania tego niezwykłego osiągnięcia.

Fares przyznał, że niewielu osobom ze studia udało się przejść Laser Hell. "Zajęło nam dużo czasu, by to ukończyć" - dodał. Chińscy gracze za finalizację ukrytego poziomu otrzymali oficjalne zaproszenie do Szwecji - a konkretniej do siedziby Hazelight, by tam jako pierwsi mogli rzucić okiem na kolejną produkcję gamingową przygotowywaną przez firmę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Split Fiction
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na