​Podczas Gamescom zobaczymy nową strategię science-fiction

Unknown Worlds, autorzy między innymi gry Subnautica, mają nowy tytuł, którym chcą się pochwalić w trakcie tegorocznego Gamescom.

Im bliżej rozpoczęcia targów Gamescom, tym więcej wiemy o grach, które będziemy mogli tam zobaczyć. Firma Unknown Worlds, która do tej pory zasłynęła między innymi Subnauticą oraz Natural Selection, już zapowiedziała pokaz swojej najnowszej gry. Tym razem będzie to strategia turowa w klimatach science-fiction.

Ma ona być także elementem znacznie większej całości. Oficjalna informacja prasowa głosi, że za prezentację gry i całego IP ma być odpowiedzialny współzałożyciel studia Unknown Worlds i jednocześnie reżyser nowej gry - Charlie Cleveland. Pojawiły się też pewne pogłoski, że nowa gra ma trafić do katalogu Early Access.

Reklama

O nowej grze Unknown Worlds powinniśmy się dowiedzieć nieco więcej podczas otwarcia Gamescom - Opening Night Live, które poprowadzi jak zwykle Geoff Keighley. Ta część targów ma wystartować 23 sierpnia o godzinie 20:00 polskiego czasu.

Co z nową Subnauticą?

A czy w planach jest także kontynuacja Subnautici? Tego wciąż oficjalnie nie wiadomo, natomiast wiadomo, że studio niedawno szukało drugiej osoby na stanowisko senior narrative designera, który miałby się zajmować właśnie sequelem Subnautici lub jakąś inną grą, osadzoną w tym samym uniwersum. Ciężko w tym momencie jasno powiedzieć jaki kierunek obiorą twórcy i czy taka gra w ogóle powstanie. 

Co jeszcze czeka nas na Gamescom?

Na scenie podczas Opening Night Live pojawi się również szef Striking Distance Studios, Glen Schofield. Co to ma wspólnego z Unknown Worlds i ich planami na targi? Otóż, obie firmy mają wspólnego wydawcę. 

Podczas wystąpienia Glena Schofielda powinniśmy zobaczyć nowe fragmenty The Callisto Protocol, wyczekiwanego survival horroru i nieoficjalnego następcy serii Dead Space. Gra ma się pojawić w sklepach już 2 grudnia tego roku, a Cleveland oficjalnie przyznaje się, że ma na jej punkcie obsesję i nie może doczekać się by w końcu podzielić się z graczami efektami prac jego studia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Gamescom | Subnautica
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama