Podano wymagania sprzętowe komputerowej wersji Tales of Berseria

​Firma Bandai Namco ujawniła szczegóły na temat Tales of Berseria w wydaniu PC, w tym wymagania sprzętowe. Wczoraj też opublikowano - na komputerach i konsolach PS4 - demo produkcji.

Podane konfiguracje nie należą do wysokich. Tytuł będzie można uruchomić na "blaszaku" wyposażonym między innymi w co najmniej procesor Intel Core 2 Duo E8400 (taktowany zegarem 3 GHz), kartę graficzną GeForce 9800 GTX oraz 2 GB pamięci RAM.

To jednak nie wszystko, ponieważ w wersji PC znajdzie się szereg ustawień, które pozwolą dostosować jakość wyświetlanej oprawy graficznej do posiadanego sprzętu.

Zdecydujemy nie tylko o rozdzielczości obrazu, ale także włączymy (lub wyłączymy) opcje odpowiedzialne za anti-aliasing czy filtrowanie anizotropowe.

Reklama

Do tego możliwość zabawy w 4K oraz 60 klatkach na sekundę, pod warunkiem oczywiście, że będziemy dysponować odpowiednio mocnym komputerem. Jednocześnie poinformowano, że produkcja będzie korzystać z zabezpieczeń Denuvo.

Wczoraj też na PC oraz konsoli PlayStation 4 opublikowano wersję demonstracyjną gry, którą można pobrać bezpłatnie odpowiednio z usług Steam oraz PlayStation Network. Pełna edycja zadebiutuje na obu platformach 27 stycznia.

Zestawienie wymagań sprzętowych komputerowego wydania Tales of Berseria można znaleźć poniżej:

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7, 8 lub 10 (wszystkie 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 taktowany zegarem 3.0 GHz lub AMD Phenom II X2 550 taktowany zegarem 3.1 GHz
  • Karta graficzna: GeForce 9800 GTX lub AMD Radeon HD 4850
  • RAM: 2 GB
  • HDD: 15 GB
  • DirectX: wersja 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 11

Rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows 7, 8 lub 10 (wszystkie 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core i5-750 taktowany zegarem 2.66 GHz lub AMD Phenom II X4 965 taktowany zegarem 3.2 GHz
  • Karta graficzna: GeForce GTX 560 lub AMD Radeon HD 7870
  • RAM: 4 GB
  • HDD: 15 GB
  • DirectX: wersja 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 11

Liczy się każda złotówka! Wesprzyj Orkiestrę na pomagam.interia.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy