Platformówka Cuphead opóźniona
Developerzy z kanadyjskiego studia MDHR poinformowali, że ich najnowszy projekt - Cuphead - trafi do sprzedaży później niż planowano.
Produkcję zapowiedziano na targach E3 w 2015 roku. Gra będzie dwuwymiarową platformówką, która na pierwszy rzut oka wyróżnia się bardzo ładną, nawiązującą do kreskówek Disneya z lat 30. ubiegłego wieku. Twórcom udało się osiągnąć taki efekt dzięki temu, że każdy element graficzny narysowano najpierw na papierze, a później pokolorowano w Photoshopie.
Gracze wcielą się w tytułowego bohatera, którego głowa - zgodnie z nazwą - ma kształt filiżanki. Protagonista jest uzależniony od hazardu i podczas jednej z rywalizacji z samym diabłem przegrywa swoja duszę.
Początkowo gra miała ukazać się jeszcze w tym roku, ale twórcy zmienili plany. Odpowiedzialni za projekt developerzy poinformowali, że zdecydowali się opóźnić premierę na połowę przyszłego roku. Głównym powodem jest chęć dopracowania produkcji, na co autorzy potrzebują dodatkowego czasu.
Warto jednocześnie zaznaczyć, że początkowo tytuł miał być bijatyką z elementami platformowymi - zabawa polegałaby przede wszystkim na walce z kolejnymi przeciwnikami. Niedawno jednak twórcy postanowili przekształcić Cuphead w pełnoprawną platformówkę. Stąd właśnie może wynikać opóźnienie debiutu.
Produkcja powstaje z myślą o PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Poniżej można znaleźć jeden z gameplayów, który pojawił się w sieci kilka miesięcy temu: