Piąty sezon For Honor wprowadzi serwery dedykowane i inne nowości

​Ubisoft ujawnił szczegóły na temat kolejnej dużej aktualizacji For Honor. Łatka zapoczątkuje piąty sezon zmagań, wprowadzając szereg nowości.

Jednym z najważniejszych elementów patcha o nazwie "Wiek wilka" są długo oczekiwane przez graczy serwery dedykowane. Gospodarzem danej potyczki nie będzie musiał być inny użytkownik, jako że za utrzymanie sesji odpowiedzialne będą maszyny twórców. To zaś powinno zaowocować większą płynnością i rzadsze występowanie sytuacji ze zrywaniem połączenia.

Aktualizacja usprawni też rozgrywkę kilkoma bohaterami. Istotnych zmian doczekają się Kensei, Conqueror i Berserker - autorzy chcą udoskonalić "skuteczność na polu bitwy". To o tyle ważne, że dotychczas wymieniona trójka była mniej efektywna w pojedynkach jeden na jednego oraz starciach grupowych.

Reklama

Na nieco "subtelniejsze" modyfikacje mogą zaś liczyć Highlander i Nobushi. Odpowiedzialni za projekt developerzy tłumaczą, że przedstawiciel wikingów co prawda dysponuje już odpowiednim zestawem umiejętności i narzędzi, ale niezbędne jest zwiększenie ogólnej siły śmiałka, był miał więcej szans w potyczce z innymi jegomościami.

Natomiast samurajskiej wojowniczce twórcy zmniejszą moc ataku obszarowego, jednocześnie nieznacznie zwiększając potęgę innych umiejętności. Dzięki temu  podopieczna stanie się bardziej zrównoważoną postacią.

Warto zaznaczyć, ze piąty sezon będzie pierwszym, w którym do gry nie trafią nowi bohaterowie. Autorzy wyjaśniają, że skupienie się na poprawie balansu rozgrywki pozwoli "wzmocnić fundamenty" produkcji. Podkreślają, że to dopiero początek - w przyszłych aktualizacjach zajmą się kolejnymi osobnikami.

Poza tym w planach jest zaimplementowanie specjalnych pakietów gwarantujących czasowe premie do gromadzonych punktów doświadczenia zarówno dla gracza, jak i jego towarzyszy z zespołu. Pojawi się także tak zwane wyrafinowane wyposażenie z bonusami do określonych statystyk.

Autorzy przygotowują trzy nowe funkcje szkoleniowe umożliwiające podszlifowanie umiejętności. Pierwsze dwie to łatwiejsze Próby Nowicjusza i trudniejsze Próby Wojownika - obie pozwolą przyswoić podstawowe mechanizmy rozgrywki. Ostatnim trybem jest Arena, na której gracze sprawdzą się w starciu z konkretnymi postaciami kierowanymi przez sztuczną inteligencję.

Aktualizacja wprowadzi też opcję wyposażania bohaterów w różne efekty uruchamiane podczas wykonywania egzekucji, w tym zamrażanie oponenta. Ponadto trybut zastąpi dominacje w wariancie rankingowym przeznaczonym dla dwóch czteroosobowych zespołów. Zwiększony zostanie również maksymalny poziom doświadczenia.

Developerzy rozbudują też tryb wojny frakcji poprzez umieszczenie na mapie specjalnych punktów strategicznych. Przejecie kontroli nad terenem z podobnym obszarem zapewni określone premie - między innymi do zdobywanego doświadczenia, łupu i zasobów wojennych.

Aktualizacja "Wiek wilka" ukaże się 15 lutego, a więc dzień po pierwszej rocznicy premiery For Honor. Łatka pojawi się oczywiście na wszystkich platformach docelowych podstawowej gry - PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Dostęp do większości nowości i zmian gracze uzyskają od razu. Wyjątkiem są funkcje treningowe oraz serwery dedykowane, które trafią do produkcji w trakcie trwania piątego sezonu zmagań. Twórcy tłumaczą, że dodanie "dedyków" jest sporym przedsięwzięciem, szczególnie w przypadku tytułu, który ciągle działa.

Poniżej można obejrzeć film, w którym autorzy opowiadają o zmianach i poprawkach z nadchodzącego patcha:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: For Honor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy