Od 11 lipca kampanię Halo Infinite będzie można przejść w kooperacji
Po długich miesiącach oczekiwań i setkach pytań od niecierpliwych fanów 343 Industries oficjalnie potwierdziło, kiedy możemy spodziewać się premiery co-opa w kampanii Halo Infinite.
Halo Infinite poległo z bardzo wielu przyczyn. O paru z nich rozmawia się ostatnio dosyć głośno wśród społeczności, wczoraj pisaliśmy nawet o problemie desyncu w multiplayerze. Gracze wspominają również brak regularnych aktualizacji, stagnację w mecie czy monetyzację, która zrujnowała progres postaci w trybach online.
Jednym z pierwszych przedmiotów krytyki w kontekście Halo Infinite była jednak kampania. Niektórzy liczyli chociażby na to, że Forge pojawi się razem z premierową wersją gry. Niedawno widzieliśmy fragmenty tego trybu i faktycznie może być to ostatnia deska ratunku dla Halo Infinite, ale do debiutu zostało prawdopodobnie jeszcze trochę czasu.
Inni gracze narzekali z kolei na brak możliwości ogrania kampanii w co-opie. W przeciwieństwie do Call of Duty, gdzie przygoda dla jednego gracza jest zazwyczaj krótkim, widowiskowym dodatkiem do multiplayera, w Halo odgrywa ona znacznie większe znaczenie. Graczom zależało na tej opcji tak bardzo, że zanim 343 Industries zdążyło dopracować co-opa, mod oferujący kooperację stworzyli fani serii.
Twórcy potwierdzili właśnie w poście na blogu Halo Waypoint, co-op do kampanii Halo Infinite trafi 11 lipca. 343 Industries zadbało o to, żeby wspólna gra ze znajomymi była prosta i przyjemna, a progres kampanii zaliczał się zarówno dla lidera grupy, jak i pozostałych jej członków. Co więcej, razem z co-opem do Halo Infinite trafi Mission Replay, czyli możliwość powtarzania dowolnych misji.