Mobilny Władca Pierścieni zadebiutuje wcześniej niż oczekiwano

​Nadchodząca gra mobilna Electronic Arts, osadzona w uniwersum Władcy Pierścieni, otrzymała oficjalną datę premiery.

Władca Pierścieni: Bohaterowie Śródziemia, nadchodząca gra mobilna, będzie turowym RPG, osadzonym w świecie wykreowanym przez serię książek J.R.R. Tolkiena. Pierwszy raz grę zapowiedziano w lipcu 2022 i ma ona dać graczom wybór, czy będą chcieli wykorzystać słynny pierścień w służbie dobra czy zła. Będą mogli też zbudować własną drużynę pierścienia, składającą się z elfów, krasnoludów, hobbitów i innych postaci - w tym Frodo Bagginsa oraz Eowiny. Potem nasza drużyna będzie mogła brać udział w potyczkach PvP oraz PvE.

Reklama

Po niecałym roku od pierwszej zapowiedzi, reżyser gry Nick Reinhart ogłosił, że pojawi się ona 10 maja 2023 w sklepach Google Play oraz Apple App Store. Im bliżej będziemy momentu premiery, tym więcej aktualizacji na jej temat mają wypuszczać deweloperzy, zapowiadając swoje kolejne plany związane z grą, w tym to, co szykują w ramach nowej zawartości. Reinhart wyraził również wdzięczność graczom, którzy czekali cierpliwie i wspierali jego zespół w trakcie prac nad grą.

Sądząc po reakcji w social mediach, wielu graczy czeka z podekscytowaniem na możliwość zagrania w Bohaterów Śródziemia. Niektórzy dopytywali też czy gra będzie dostępna na PC, ale póki co nie ma takich planów. Gracze pecetowi będą mogli jednak przeżyć przygody w Śródziemiu w innym nadchodzącym tytule - Gollum.

Jednak oprócz ekscytacji pojawia się też zrozumiała obawa graczy o ewentualne szkodliwe praktyki, jak mikrotransakcje, które mogą zdominować rozgrywkę. Z podobnym problemem musieli mierzyć się fani Diablo w momencie, gdy zadebiutowało Diablo Immortal.

Electronic Arts nie ujawniło jeszcze żadnych szczegółów jak pod tym kątem ma wyglądać ich nowa gra mobilna, ale znając “zamiłowanie" EA do monetyzacji, jakieś formy mikrotransakcji na pewno się pojawią. Miejmy nadzieję, że nie będą rzucały się w oczy i miały wpływu na balans rozgrywki.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy