Reklama

Minecraft wypuszcza własne lody!

​Kwadratowy świat tego survivalu kojarzy się niestety większości z typową grą dla dzieci. Nic bardziej mylnego. Minecraft dzięki sporym możliwościom stał się świetną rozgrywką dla ludzi w różnym wieku. Stąd właśnie rosnące zainteresowanie firm produkujących żywność, a w tym przypadku... lodów.

Owocne współprace

Minecraft przez długi okres swojego istnienia współpracował z firmami produkującymi przekąski i żywność. Wygląda na to, że tego rodzaju działania przyniosły oczekiwane rezultaty dla Minecrafta i jego partnerów, gdyż kolejnym produktem wypuszczonym pod ich szyldem zaraz po gofrach i płatkach są lody.

Reklama

Minecraft i marka przekąsek N!CK'S nawiązali współpracę, której wynikiem są lodowe bloki o różnych smakach. Jak można zauważyć, motywem przewodnim samego produktu są typowe dla gry przedmioty i bloki zawierające limitowaną serie czterech wariantów smakowych do wypróbowania przez graczy.

Każdy opiera się na elemencie lub jedzeniu dostępnym w grze, tak więc do wyboru mamy smaki o nazwach Enchanted Apple Pie, Cake Blocka, Peanot Choklad Glowdust i Emerald Minta. Warto zauważyć, że według zapewnień producenta są one mniej kaloryczne i nie zawierają dodatku cukru, co czyni je przyjaznymi dla keto. W tym konkretnym przypadku ci, którzy próbują dokonywać zdrowszych wyborów, powinni uznać te lody za idealną opcję.

Mała dostępność

Nowe lody Minecraft’a są sprzedawane wyłącznie online. Ich cena opiewa na wartość 9,99 dolarów za sztukę. Nie są również dostępne na terenie Polski, co za tym idzie przyjemność ich kosztowania mają na ten moment jedynie mieszkańcy USA. Produkt ten jest edycją limitowaną. Jednak wszystko wskazuje na to, że ta tymczasowa seria może być swego rodzaju badaniem rynku i potrzeb konsumenta.

N!CK'S istnieje dopiero od 2017 r., ale firma zdobyła spory rozgłos swoimi produktami, stając się "pierwszą marką w USA dostarczającą lody bezpośrednio do konsumentów od lipca 2021 r." Ponadto w komunikacie prasowym N!CK'S dotyczącym "minecraftowych lodów" zaznaczono, że obie firmy rozpoczęły swoją działalność w Szwecji, co prawdopodobnie pomogło im połączyć swoje siły w tym partnerstwie.

Być może dzięki temu w przyszłości doczekamy się poszerzenia oferty również na inne kraje, lepszej dostępności i bardziej przyjaznej ceny. Możliwe, że nowych informacji dotyczących tych kwestii, dowiemy się już 15 października podczas wydarzenia Minecraft Live 2022.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Minecraft | Mojang

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy