Międzynarodowy Czerwony Krzyż wystosował apel do graczy w shootery

Czy gracze zastosują się do próśb Czerwonego Krzyża?
Czy gracze zastosują się do próśb Czerwonego Krzyża?materiały prasowe

Międzynarodowy Czerwony Krzyż od dawna przeciwdziała wojnom

Six Days In Fallujah wraca do produkcji

Część zainteresowanych argumentowała, że być może ten brutalny epizod - była to największa bitwa amerykańskich wojsk od czasu walk w Huế w 1968 roku - należy zostawić w spokoju, przynajmniej na razie. Po sporej fali krytyki wydawca ostatecznie zgodził się z takim podejściem i zarzucił pomysł.
Część zainteresowanych argumentowała, że być może ten brutalny epizod - była to największa bitwa amerykańskich wojsk od czasu walk w Huế w 1968 roku - należy zostawić w spokoju, przynajmniej na razie. Po sporej fali krytyki wydawca ostatecznie zgodził się z takim podejściem i zarzucił pomysł.materiały prasowe
Minęła jednak dekada i ogłoszono jednak, że Six Days In Fallujah ponownie powstaje. Za prace odpowiada nowe studio Victuria, a także Highwire Games, gdzie znaleźć można wielu weteranów z Bungie. Mamy otrzymać "najbardziej realistyczny symulator wojskowości".
Minęła jednak dekada i ogłoszono jednak, że Six Days In Fallujah ponownie powstaje. Za prace odpowiada nowe studio Victuria, a także Highwire Games, gdzie znaleźć można wielu weteranów z Bungie. Mamy otrzymać "najbardziej realistyczny symulator wojskowości".materiały prasowe
Opis
Opismateriały prasowe
Komentarze na temat doboru tematu wydają się być teraz nieco bardzie przytłumiony. Być może faktycznie od prawdziwej bitwy minęło już odpowiednio dużo czasu, a branża gier wideo przez dekadę wyraźnie dojrzała, by móc radzić sobie z nieco bardziej skomplikowanymi tematami.
Komentarze na temat doboru tematu wydają się być teraz nieco bardzie przytłumiony. Być może faktycznie od prawdziwej bitwy minęło już odpowiednio dużo czasu, a branża gier wideo przez dekadę wyraźnie dojrzała, by móc radzić sobie z nieco bardziej skomplikowanymi tematami.materiały prasowe
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".materiały prasowe
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".materiały prasowe
"Jeśli gra opowiada o poważnej sprawie, to staje się polityczna. Jeśli to problem, można zrobić inną grę. W przeciwnym razie obowiązkiem jest, by zająć się tym tematem w jak najbardziej szczery i kompletny sposób" - Neil Druckmann, producent The Last of Us.
"Jeśli gra opowiada o poważnej sprawie, to staje się polityczna. Jeśli to problem, można zrobić inną grę. W przeciwnym razie obowiązkiem jest, by zająć się tym tematem w jak najbardziej szczery i kompletny sposób" - Neil Druckmann, producent The Last of Us.materiały prasowe

Międzynarodowy Czerwony Krzyż z apelem do graczy

Każdego dnia ludzie grają w gry rozgrywające się w strefach konfliktu prosto z kanapy. Ale teraz konflikty zbrojne są bardziej powszechne niż kiedykolwiek. A dla ludzi cierpiących z powodu ich skutków ten konflikt nie jest grą. Niszczy życie i pozostawia zdewastowane, zniszczone społeczności. Dlatego rzucamy wyzwanie, abyś grał w FPS według prawdziwych zasad wojny, aby pokazać wszystkim, że nawet wojny mają zasady - zasady, które chronią ludzkość na polach bitew w życiu realnym.
czytamy w komunikacie wystosowanym przez Międzynarodowy Czerwony Krzyż.
  • Nie strzelać do przeciwników, którzy się nie ruszają lub są już zlikwidowani
  • Nie celować do nieagresywnych NPC
  • Nie celować w zabudowania cywilne, które znajdują się na mapie
  • Używać dostępnych w grze apteczek wobec wszystkich na polu bitwy
Faux Paux: Aleksandra Skiba była gościem programuPolsat Games
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?