Konami chwali się fantastycznym przyjęciem Silent Hill: The Short Message
O serii Silent Hill od kilku miesięcy znów zrobiło się bardzo głośno. Zapoczątkowana jeszcze w latach 90. marka gier grozy, teraz znów jest na ustach graczy. Tym razem za sprawą nadchodzącego remake’u drugiej części. Konami najpierw wydało krótką, bezpłatną dodatkową opowieść w uniwersum "Cichego Wzgórza". Teraz wiemy, jakie zainteresowanie ona wzbudziła.
Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że Konami postanowiło zaskoczyć fanów serii Silent Hill. Wszyscy od dawna wiedzieliśmy, że szykuje się remake drugiej części horroru. Za pracę nad tym projektem odpowiada polskie studio Bloober Team z siedzibą w Krakowie. Jednak zanim to się zdarzy i gra będzie dostępna do sprzedaży, Konami postanowiło opublikować za darmo krótką, poboczną część serii. Mowa w tym przypadku o Silent Hill: The Short Message.
Jest to produkcja, której przejście ma zająć nam około półtorej godziny. Twórcy wzięli sobie za cel, by wystosować przesłanie do młodszych ludzi, by przestrzec ich przed szkodliwym działaniem mediów społecznościowych w obecnym świecie. Jasne było, że darmowa część słynnej serii horrorów będzie cieszyła się ogromną popularnością. Jednak to, co się stało, przekroczyło wszelkie oczekiwania. Deweloperzy podali liczbę pobrań gry w ciągu niespełna tygodnia.
Japończycy pochwalili się we wtorek, że liczba pobrań Silent Hill: The Short Message przekroczyła okrągły milion. Oznacza to, że ponad milion użytkowników konsol PlayStation 5 zostało zachęconych do spróbowania nowej produkcji Konami. Jest to niewątpliwie bardzo duży sukces i znakomity prognostyk przed premiera odnowionego Silent Hill 2.
Wydaje się, że dzieło Polaków może stać się ogromnym światowym hitem na rynku gier i liczba graczy, która sięgnie po tę produkcję prawdopodobnie będzie imponująca. Jednocześnie jest to wielka szansa dla Bloober Teamu, by jeszcze mocniej zakorzenić swoją markę w świadomości graczy z całego świata. Fani horrorów zapewne już nie mogą się doczekać tej produkcji w sklepach.