Kluczowi pracownicy opuszczają Halo Infinite
Halo Infinite zadebiutuje pod koniec przyszłego roku razem z nową konsolą Microsoftu, lecz wygląda na to, że ta ostatnia prosta nie należy do najłatwiejszych dla deweloperów. Odpowiedzialne za projekt studio 343 Industries straciło bowiem w ostatnich miesiącach dwóch kluczowych twórców.
Dwa miesiące temu firmę opuścił Tim Longo, który dotychczas piastował stanowisko dyrektora kreatywnego, co stanowi jedno z najważniejszych - jeśli nie najważniejsze - zadanie w zespole deweloperskim, odpowiedzialne za nadawanie ogólnego tonu i kierunku prac reszczie twórców.
Wtedy wyjaśniano, że za ogólną wizję będzie odpowiadał Cris Lee, szef studia, a kampanią dla pojedynczego gracza zajmie się Mary Olson, która zajmowała jedno z kluczowych stanowisk podczas prac nad Halo 4. Problem w tym, że teraz także i kobieta postanowiła zmienić pracodawcę.
Jak dopatrzono się w jej profili w serwisie społecznościowym LinkedIn, Olson jest teraz pracownikiem pobliskiego studia Midwinter Entertainment w Seattle. Ta niezależna firma zajmuje się obecnie obiecującym Scavengers i w ostatnim okresie przejęła mnóstwo pracowników z okolicy.
Warto dodać, że Midwinter Entertainment może pochwalić się sporym finansowaniem, a samo studio założyło trzech z czterech osób, które wcześniej odpowiadały za powstanie... 343 Industries. Wygląda więc na to, że wszyscy bardzo dobrze się znają i wszystko pozostaje w rodzinie.
"W studio nie ma żadnych kreatywnych problemów i nie szykuje się nic złego" - uspokaja w serwisie społecznościowym niejaki John Junyszek, menedżer do spraw kontaktów ze społecznością w 343 Industries.