Johanna Faries nową szefową Blizzarda. Wcześniej zarządzała marką Call of Duty

Przetasowania personalne w Blizzard Entertainment. Stanowisko byłego już prezesa Mike’a Ybarrę obejmie Johanna Faries, która do tej pory zarządzała marką Call of Duty.

Blizzard Entertainment przechodzi szereg restrukturyzacyjnych zmian, które sięgają aż samego Microsoftu. Gigant z Redmond pożegnał się z liczbą ponad 1900 pracowników. Dosyć sensacyjnie pokład Blizzarda zdecydował się opuścić dotychczasowy prezes firmy Mike Ybarra, który zbierał głównie pochlebne opinie swojej ostatniej pracy u producenta Overwatcha czy World of Warcraft.

Najważniejszą funkcję w korporacji przejmie Johanna Faries, która swoją przygodę z Activision rozpoczęła w 2018 roku od działu esportu, a konkretniej rzecz ujmując rywalizacyjnej strzelanki Call of Duty. Kilka lat później kobieta została mianowana na główną menadżerkę całej marki Call of Duty.

Reklama

Teraz przed Faries rodzi się szereg jeszcze większych wyzwań, z uwagi na to, że zarządzać będzie całym Blizzardem. Nowa prezesa już zdążyła potwierdzić doniesienia m.in. Bloomberga. Na oficjalnym blogu firmy pojawiła się dosyć długa notatka skierowana do wszystkich pracowników firmy, jak i społeczności graczy.

W tym samym komunikacie pojawiło się krótkie porównanie marki Call of Duty z grami, które wyprodukowane zostały przez Blizzard Entertainment. Prezeska podkreśliła, że oferują one zupełnie odmienne doświadczenia w rozgrywce i wyróżniają się także inną społecznością oraz uwarunkowaniami wpływającymi na sukces tych marek.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Blizzard Entertainment | Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama