Intensywny sezon Movie Games: budowanie globalnej rozpoznawalności marki

​Wakacyjne miesiące to na pewno nie czas odpoczynku w branży gier. Świetnie wie o tym Movie Games, które aktywnie promuje swoje produkcje, przez cały sierpień i wrzesień, biorąc udział w prestiżowych targach międzynarodowych od China Joy w Szanghaju, przez europejski Gamescom w Kolonii, aż po PAX Seattle.

Serię wizyt rozpoczęła wizyta na największych targach technologii i gier komputerowych w Azji dla sektora biznesowego - China Joy w Szanghaju. Movie Games od dawna obserwuje zainteresowanie swoimi produktami w obszarze rynku azjatyckiego, stąd decyzja o zaprezentowaniu przekroju portfolio w postaci horroru The Beast Inside, symulatora  Plane Mechanic Simulator i roguelike Soulbllight.

"Dotychczas chińscy gracze stanowili dla nas niezwykle istotną grupę konsumentów. Jak miało to miejsce chociażby w przypadku gry Lust for Darkness, gdzie są oni drugą co do wielkości grupą odbiorców. Warto tez wspomnieć, ze ten sukces osiągnęliśmy przy nienacznym marketingu skierowanym na rejon Azji oraz braku partnerów w regionie. W obliczu dotychczasowych statystyk i możliwości penetracji rynku jakie dają potencjalne opcje współpracy z partnerami chińskimi, mamy nadzieje, na wykorzystanie w pełni potencjału naszych produkcji w kontekście sprzedaży w Chinach" - tak skomentował wizytę w Chinach Maciej Miąsik, Wiceprezes Movie Games. "Nasza wizyta w Chinach rozpoczęła wiele ciekawych pomysłów i konwersacji pozwalających na znaczące zwiększenie sprzedaży w regionie".

Reklama

China Joy był jednak dopiero początkiem działań w zakresie proaktywnej promocji marki, zarówno w sektorze B2B jak i w ujęciu dotarcia bezpośredni do klienta. W kwestii marketingu nakierowanego na graczy Movie Games pojawi się na niemieckim Gamescomie - jednych z najbardziej prestiżowych targów gier na świecie. Stoisko z The Beast Inside oraz Lust for Darkness zostanie umieszczone w strefie biznesowej, gdzie już w obecnym momencie produkcje Spółki budzą duże zainteresowanie zarówno wśród mediów międzynarodowych, jak i wydawców.

"Niemcy to kierunek, który darzymy dużą sympatią przez wzgląd na pozytywny przyjęcie wielu naszych produkcji. Zarówno Lust for Darkness jak i The Beast Inside, które zamierzamy promować na targach, spotkały się z ogromnym zainteresowaniem mediów niemieckich, a także yutuberów i streamerów Twitch’a takich jak Pandorya, która nagrała cała serię filmów o Lust for Darkness, czy GRONKH, który z entuzjazmem promował z własnej inicjatywy The Beast Inside podczas kampanii Kickstarter dla gry, co przełożyło się bezpośrednio na znacząca liczbę artykułów publikowanych na portalach niemieckich" - mówi Dominika Szot, Marketing Manager Movie Games.

Cykl promocji zagranicznej zamknie w tym sezonie wizyta przedstawicieli Movie Games na targach PAX Seattle, gdzie również zaprezentowane zostaną gry The Beast Inside i Lust for Darkness.

"Wizyta w Stanach Zjednoczonych to świetna możliwość na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z mediami amerykańskim, a także przedstawicielami gigantów rynku takimi jak Microsoft, Valve czy Facebook.  W spotkaniach z wyżej wymienionymi Spółkami będziemy mogli uczestniczyć dzięki wsparciu Fundacji Indie Games Polska" - mówi Maciej Miąsik, Wiceprezes Movie Games.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Movie Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy