Heroes of the Storm - lepszy system doboru przeciwników
Od teraz MOBA firmy Blizzard będzie lepiej radziła sobie z parowaniem graczy o podobnych poziomach umiejętności.
Firma z Irvine zareagowała na narzekania graczy, że coraz częściej stare wygi i zielone "noobki" wchodzą w szybkich meczach w konflikty przez przepaść dzielącą ich poziomy umiejętności. Rozwiązanie, jakie proponują projektanci jest całkiem proste.
Od teraz do matchmakingu dopisana jest nowa zasada - zliczane mają być liczby szybkich gier, które rozegrał każdy uczestnik. Informacja ta ze skutkiem natychmiastowym wpłynie na wyszukiwanie przeciwników tak, żeby nikt, kto rozegrał dotąd trzy gry, natrafił na kogoś, kto rozegrał tysiąc hotsowych rundek. Blizzard zastrzega przy okazji, że w wyniku zmian znajdowanie przeciwników może zająć nieco dłużej - mamy w końcu mniejszą pulę potencjalnych rywali do wylosowania.
Nie jest jednak tak, że możliwość natrafienia na znacznie silniejszego wroga została w pełni wyeliminowana. Może się to wciąż zdarzać, zwłaszcza, jeśli mamy skłonność do dołączania do drużyn o różnorodnych poziomach umiejętności poszczególnych zawodników. Zespół pracujący nad Heroes of the Storm obiecuje, że będzie pilnie monitorował następstwa zmian i jednocześnie zapewnia, że jest świadom innych problemów z matchmakingiem, których rozwiązania są już opracowywane.
Link do posta ogłaszającego zmiany znajdziecie TUTAJ. Community manager otwierający temat zachęca, żeby gracze rozegrali kilka szybkich meczów, głośno dali znać, jak oceniają zmiany i jak najszybciej zgłaszali wszelkie potencjalne problemy na forach.