Hardspace: Shipbreaker - gra o złomowaniu statków kosmicznych, ma datę premiery
Hardspace: Shipbreaker to intrygujący symulator, którego nie wydaje polska firma PlayWay. W produkcji od twórców Homeworld: Deserts of Kharak wcielamy się w kosmicznego złomiarza, którego praca polega na rozmontowywaniu statków kosmicznych na kawałki, w celach czysto zarobkowych.
Teraz deweloperzy z odpowiedzialnego za prace studia Blackbird Interactive podali datę premiery - 16 czerwca. Wtedy tytuł ukaże się w programie Wczesnego Dostępu na Steamie, a więc na pełnoprawny produkt przyjdzie nam jeszcze poczekać. Grę zapowiedziano w lutym obecnego roku.
Wcielamy się w pracownika korporacji LYNX, który ma "przyjemność" spłacić swój dług - opiewający na 999 milionów kredytów - poprzez pracę na rzecz firmy! Brzmi całkiem realistycznie. Dostajemy więc szereg zaawansowanych narzędzi i ruszamy w kosmos, gdzie czekają zacumowane wraki.
Na początek otrzymujemy plan, na którym widać, gdzie znajdują się cienkie grube ściany kadłuba, punkty cięcia, panele elektroniczne i tak dalej. Uzbrojeni w taką wiedzę ruszamy do akcji, a więc do cięcia. Jednocześnie wypatrywać musimy cennych surowców oraz elementów do sprzedania.
Część pieniędzy wydamy na ulepszania posiadanego sprzętu, by móc pracować jeszcze bardziej efektywnie. Zaawansowany system fizyki sprawi, że będziemy musieli także uważać na latające przedmioty, ponieważ - jak czytamy w opisie - śmierć jest wyjątkowo mało dochodowa dla LYNX.