Half-Life 3: "Raczej nie powstaje"

John Patrick Lowrie - aktor dubbingowy pracujący dla Valve i zarazem mąż "głosu" GLaDOS, Ellen McLain - na swoim blogu prowadził aktywną dyskusję na temat przyszłości serii Half-Life.

Z jego wypowiedzi wynika, że cokolwiek robi Valve, raczej nie pracuje w pocie czoła nad Half-Life 3. W komentarzach na blogu Lowrie pisał najpierw: "Największym problemem związanym z Half-Life 3 jest silne oparcie współczesnych FPS-ów o technologię motion capture. Jedną ze świetnych cech Half-Life 2 było to, że wszystkie postacie, które spotykaliśmy, gdy do nas mówiły - patrzyły na nas bez względu na to, gdzie staliśmy lub szliśmy.

"Z mo-capem nie da się tego zrobić, przynajmniej jeszcze nie. Kiedy sfilmujesz aktora wykonującego jakąś czynność i uchwycisz jego ruchy, właśnie tak zachowa się postać. To świetnie sprawdza się w filmach, ale kiedy tworzysz coś interaktywnego, ta interakcja cierpi przez mo-cap. To jedna z rzeczy, nad którą pracują" - kontynuował Lowrie.

Reklama

Jak można było się spodziewać, aktor momentalnie wywołał pytania na temat prac nad Half-Life 3. Lowrie sprostował jednak, że żadnych mocnych konkretów nie zna, a jego komentarze były oparte na rozmowach z pracownikami Valve.

"Valve nie mówi mi o swoich planach biznesowych, mówię wam tylko o rozmowie, którą odbyłem. Obecnie są mocno zajęci wszystkimi grami, które już stworzyli i wspierają, do tego Steam, więc nie chcę rozbudzać niczyich nadziei. Nie mam pojęcia, co planują w przyszłości" - stwierdził aktor.

"Miałem jednak okazję pogadać z kolegami z Valve, więc pomyślałem, że chcecie wiedzieć, o czym myślą. O ile wiem, nie pracują nad HL3 z kilku powodów, w tym sprawy mo-capu. Przepraszam za niejasności. To, o czym Valve zdecyduje w przyszłości zależy od wielu różnych czynników" - dodał Lawrie.

Bez niespodzianek, mości państwo...

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Half-Life 3 | Valve | Strzelanki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy