GTA: Vice City. Porównanie graficzne – oryginał, remaster i silnik Unreal Engine 5
Dzieła twórców ze studia graficznego "TeaserPlay" na dobre rozgrzały serca fanów serii Grand Theft Auto. Mowa oczywiście o dwóch krótkich filmach demonstrujących jak na silniku graficznym Unreal Engine 5 mogłyby wyglądać gry GTA: Vice City oraz GTA: San Andreas.
Artyści ze wspomnianego studia graficznego wyszli naprzeciw oczekiwaniom wszystkich miłośników serii Grand Theft Auto i przy wykorzystaniu możliwości nowoczesnego silnika UE5 zaprojektowali imponujące i realistyczne klipy z ujęciami oraz urywkami z gier GTA: Vice City, a także GTA: San Andreas.
Teraz na kanale rzeczonych twórców pojawił się ciekawy film zawierający graficzne porównanie trzech wersji Grand Theft Auto: Vice City:
- pierwsza wersja to oczywiście oryginał wydany przez Rockstar Games w 2002 roku;
- druga to odświeżona część z The Trilogy - The Definitive Edition (z premierą kilka miesięcy temu);
- trzecia będąca autorskim filmem demonstrującym jak oryginalna produkcja mogłaby prezentować się z wykorzystaniem technologii Unreal Engine 5.
Na losowych ujęciach widzimy, jak odświeżona w tym roku wersja gry niewiele tak naprawdę różni się od oryginalnej części, która na karku ma już prawie dwie dekady. Prawdziwy przeskok w jakości graficznej i oprawie wizualnej uświadczymy dopiero na klipie stworzonym przez "TeaserPlay".
Tutaj dostrzec można ogromną dbałość o szczegóły, niesamowite i klimatyczne cienie i efekty specjalne, a także realistycznie odwzorowane poszczególne elementy świata (budynki, chmury, deszcz, infrastruktura drogowa).