GTA VI: Pojawiły się nowe wskazówki dotyczące gry

​Mając tak dociekliwą społeczność graczy, której nie umknie żaden detal, producenci z Rockstar Games naprawdę nie mogą spać spokojnie z obawy o przecieki informujące o nadchodzącym głośnym tytule GTA VI.

Kiedy w lutym bieżącego roku Rockstar Games poinformował całą opinię publiczną o tym, że szósta odsłona legendarnej serii Grand Theft Auto jest w zaawansowanej fazie produkcji, a zespół deweloperski w pocie czoła pracuje nad powstaniem najbardziej wyczekiwanej gry w historii branży, od tamtego czasu dociekliwym internautom nie umknęła żadna wskazówka i żaden element, które mogłyby uchylić nieco rąbka tajemnicy o nadchodzącym dziele.

Reklama

GTA VI. O czym mówią przecieki?

Z najświeższych przecieków wiemy, że amerykańscy deweloperzy celują w lata 2024-2025 jeśli chodzi o oficjalną premierę. Dzieło stanowi priorytet dla studia Rockstar Games, z ramienia którego powstały także takie tytuły jak: Max Payne oraz Red Dead Redemption. Silnik graficzny wykorzystany w produkcji GTA VI ma być "niesamowity oraz ma wyprzedzić swoje czasy"

Doniesienia wskazywały także na to, że w grze możemy uświadczyć podziału na kilka bloków czasowych (lata 80’ ubiegłego wieku oraz czasy bardziej bieżące), a przez to fabuła zawierać może różne lokalizacje, do których zechcą przenieść nas deweloperzy (Vice City lub Liberty City, a ponadto Ameryka Południowa - Rio de Janeiro i Kuba).

Nieoficjalne informacje rzuciły także nieco więcej światła o platformach sprzętowych. Grand Theft Auto VI może zostać wydane na komputerach oraz konsolach najnowszej generacji, czyli PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Jeśli te plotki znalazłyby potwierdzenie w rzeczywistości, wówczas wszyscy posiadacze starszych konsol (PS4, Xbox One) musieliby obejść się smakiem.

Profile pracowników Rockstar Games w serwisie LinkedIn wskazówką dla fanów?

To, co przykuło jednak uwagę wszystkich fanów kultowej serii, to profile pracowników Rockstar na portalu LinkedIn. Zauważono, że zarówno Nathan Hunt (odpowiedzialny za kinematografię i projektowanie narracji, w celu uzyskania płynnych przejść i cut-scen), jak również Ryan Schacter (zajmujący się unikalnymi animacjami) zawarli w swoim opisie informacje o tym, że pracują aktualnie nad grą Grand Theft Auto 6.

To zrodziło szereg spekulacji, że kolejny tytuł z serii GTA faktycznie będzie numerowany. Co więcej, sama charakterystyka i opis obowiązków powyższych pracowników uchyla nieco rąbka tajemnicy i wskazuje, że w nowej odsłonie produkcji możemy mieć do czynienia z płynnymi przejściami między grywalnymi bohaterami.

To idealnie pokrywałoby się wówczas z doniesieniami, o których słyszeliśmy już jakiś czas temu. Informacje są oczywiście nieoficjalne i niepotwierdzone, niemniej jednak nawet taki zalążek informacji pozwala wszystkim fanom wysnuć kilka teorii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: GTA 6 | Rockstar Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy