Gry o kotach podbijają gamingowy rynek. Little Kitty, Big City to kolejny dowód!
Od kilku dni Little Kitty, Big City, czyli nowa gra o kocie w roli głównej, podbija serca graczy. Produkcja od Double Dagger Studio osiągnęła sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy i to w zaledwie 48 godzin od wydania tego dzieła!
Little Kitty, Big City to przygodowa gra z elementami zręcznościowymi i platformowymi, która zadebiutowała 9 maja na platformach: PC, Xbox One, Xbox Series X/S, jak również na przenośnej konsoli Nintendo Switch. Tytuł powstał z ramienia niezależnego studia Double Dagger Studio dowodzonego przez weterana branży Matta T. Wooda.
Wood aktywnie swoją karierę w sektorze gier wideo wiedzie od 1997 roku. Twórca ten pracował jako animator i projektant modeli w przedsięwzięciu o nazwie Duke Nukem Forever. Swój wkład miał też w takich słynnych grach jak: Team Fortress 2 czy Half-Life 2. To pierwsze dzieło cieszy się (nadal po wielu latach) ogromną popularnością na Steamie, natomiast drugi hit to jedna z najlepszych w historii fabularnych strzelanek, jakie kiedykolwiek ukazały się na rynku.
Pierwszym i debiutanckim projektem powstałym spod skrzydeł Double Dagger Studio jest Little Kitty, Big City - gra całkowicie odmienna pod względem klimatu i tematyki od tego, do czego przyzwyczaił nas w swojej pracy Matt. T. Wood.
W Little Kitty, Big City wcielamy się w czarnego zielonookiego kota, który przez dozę przypadku ląduje na ulicy. To tutaj tak naprawdę zaczyna się prawdziwa przygoda naszego uroczego protagonisty. Podczas eksploracji miasta czeka na nas wiele niespodzianek i wyzwań. W tej zręcznościowej grze w dużej mierze ogranicza nas tylko kreatywność.
Jako czworonóg, możemy bardzo mocno psocić na ulicy i w prywatnych gospodarstwach, znajdować przedmioty porozmieszczane w różnych lokacjach czy też podejmować interakcję, a nawet zaprzyjaźniać się z inną pojawiającą się na ekranie zwierzyną.
Little Kitty, Big City od swojego debiutu zebrało ogrom pochlebnych recenzji. Przykładowo na Steamie kocia produkcja może pochwalić się współczynnikiem 90% pozytywnych ocen. Gracze chwalą m.in.: ogrom swobody dostępnej w grze, zabawną konwencję produkcji, a także przystępność tego dzieła nawet dla najmłodszych odbiorców.