Gry erotyczne sprzedają się na Steamie na potęgę

​Wielu obserwatorów rynku gier wideo zastanawiało się kilka miesięcy temu, dlaczego Valve zezwala na publikację gier erotycznych na Steamie, otwierając się na potencjalne kontrowersje. Odpowiedź jest prosta: te produkcje tylko pozornie są niszowe, a w rzeczywistości sprzedają się wyśmienicie.

Przykładem niech będzie lipcowa lista sprzedaży. Właściciele platformy nie publikują listy z liczbą sprzedanych egzemplarzy, lecz tworzą zestawienie "wygenerowanych przychodów w dwa tygodnie po premierze", co - szczerze mówiąc - jest chyba bardziej wiarygodne niż sucha liczba sztuk.

Na liście znaleźć można głośne premiery (Wolfenstein: Youngblood oraz Oxygen Not Included), nieoczekiwane hity (Godhood i Streets of Rogue) i tytuły niezależne (Kindergarten 2, Gloomhavenm). Są też dwie gry erotyczne: LOVE³ -Love Cube- i CUSTOM ORDER MAID 3D2 It’s a Night Magic.

Reklama

Wspaniałe tytuły tych gier to oznaka tego, że pochodzą z Japonii. Pierwsza produkcja opowiada o miłosnym czworokącie, po tym jak nasz główny bohater - autor komiksów dla dorosłych - wprowadza się do mieszkania, w którym żyje trójka kobiet o imponujących proporcjach ciała.

CUSTOM ORDER MAID 3D2 It’s a Night Magic już w dużo mniejszym stopniu przejmuje się fabułą. W tej grze zajmujemy się prowadzeniem "klubu dla dżentelmenów", w którym za obsługę stanowią kobiety przebrane za pokojówki, przygotowane przez gracza za pomocą rozbudowanego edytora.

Obie produkcje są ocenzurowane, zgodnie z japońskimi przyzwyczajeniami i polityką Steama. Nie ma jednak żadnych problemów, by w sieci znaleźć odpowiednie łatki, znoszące takie ograniczenia. Co więcej, Valve zaczyna powoli zezwalać na publikację produkcji bez absolutnie żadnej cenzury.

To może spowodować, że obecność gier erotycznych na liście bestsellerów stanie się stałym trendem. W czerwcu w zestawieniu była jednak taka produkcja - Koikatsu Party. Teraz są już dwie, więc pozostaje czekać na sierpniowe zestawienie najbardziej dochodowych hitów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Steam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy