Gracze PC mają dosyć rosnących rozmiarów gier wideo

Fani gier wideo zaczynają powoli tracić cierpliwość do niektórych deweloperów. Zdaniem posiadaczy PC większość osób nie jest przygotowana na gry wideo ważące ponad 100 GB.

Postęp w grach wideo przez ostatnią dekadę widać gołym okiem. Doświadczeni deweloperzy już teraz robią cuda w Unreal Engine 5, a niedawno po sieci krążyły fragmenty gry z fotorealistyczną grafiką, której większość osób nie była w stanie na pierwszy rzut oka odróżnić od rzeczywistości.

Coraz bardziej zaawansowane gry wiążą się oczywiście z rosnącymi wymaganiami względem użytkownika. Nie tak dawno temu fani Call of Duty potrzebowali ponad ok. 200 GB wolnego miejsca na dysku, żeby móc okazjonalnie spróbować swoich sił w multiplayerze.

Reklama

Przykładów tego typu produkcji jest wiele. Destiny 2 waży ponad 150 GB, podobny rozmiar miał bardzo marnie zoptymalizowany Star Wars Jedi: Survivor, a Assassin’s Creed: Valhalla stracił 40 GB na wadze od dnia swojej premiery.

Dyskusja na ten temat rozpoczęła się ostatnio na subreddicie r/gaming. Post o rosnących rozmiarach gier ma aktualnie ponad 36 tysięcy upvote’ów i błyskawicznie rozszedł się po całym Reddicie.

Wśród komentarzy znajduje się wiele graczy, którzy nie obawiają się wyłącznie o pojemność swoich dysków, ale również o prędkość swojego internetu. Nie wszyscy mogą pozwolić sobie na pobranie ważącej 150 GB gry w kilkanaście minut.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Unreal Engine 5 | Destiny 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama