GoldenEye 007: Fragment rozgrywki skasowanej gry
Odświeżona wersja hit z konsoli Nintendo 64 niestety, nie ukaże się zgodnie z planem. Czy to dobrze czy źle - oceńcie sami, oglądając udostępnione fragmenty skasowanej gry.
Tym razem złoty pistolet nie chybił. Trzecia najwyżej oceniana gra w historii Nintendo 64 miała doczekać się remastera na X360. Gracze przyzwyczajeni do nowomodnej oprawy mogliby pozostać przy wylaszczonych teksturach, nic natomiast nie stałoby na przeszkodzie, by "w locie" zmienić je na klasyczne odpowiedniki.
Tytuł hulałby w 60 klatkach na sekundę, częstował uszy klasycznym soundtrackiem, a poza misjami znanymi i lubianymi (w gameplayu odnajdujemy ślady Dam, Facility, Surface, Cradle i Aztec) mieliśmy dostać nowe mapy do multi i leaderboarda. Jakość portu gwarantował zresztą odpowiedzialny za odświeżenie developer (Rare), który wyprodukował zarazem oryginał.
Że brzmi wspaniale? W wyniku sporów licencyjnych rzecz nie doszła do skutku. Ostatecznie skończyło się na wydaniu (w 2010) GoldenEye: Reloaded w wersji na Wii, PS3 i X360. Nie było to jednak odświeżenie ani przesadnie wierne oryginałowi (Pierce'a Brosnana zastąpił Daniel Craig), ani specjalnie udane.
W dodatku utorowało drogę tragikomicznemu 007 Legends. Na otarcie łez pozostaje rzeczony gameplay. Tylko dla waszych oczu.