Ghost of Tsushima w rozdzielczości 8K i ray tracingiem. Olśniewająca grafika
Jeszcze do połowy maja tego roku Ghost of Tsushima, hitowa gra akcji od Sucker Punch Productions, dostępna była ekskluzywnie na platformach PlayStation 4 i PlayStation 5. Debiut tej produkcji na platformie PC otwiera nowe możliwości pod względem prezentacji grafiki. Spójrzcie jak prezentuje się ten hit w rozdzielczości 8K.
Ghost of Tsushima: Director’s Cut to kolejny po God of War, Horizon czy The Last of Us tytuł, który utracił swoją ekskluzywnosć i jest dowodem na to, że Sony wraz ze swoimi superprodukcjami chce docierać coraz to do szerszego grona graczy.
Od kilku dni ta przygodowa gra akcji fabularnie osadzona w XIII-wiecznej Japonii raczy posiadaczy pecetów. Po cieszącym się nadal sporą popularnością Helldivers 2 Ghost of Tsushima: Director’s Cut jest drugim najpopularniejszym gamingowym dziełem wydanym przez japońskiego giganta ze szczytową grywalnością na poziomie ponad 77 tys. jednocześnie zalogowanych użytkowników.
Na kanale YouTube @Beyond Dreams pojawił się ponad 12-minutowy film prezentujący rozgrywkę z Ghost of Tsushima na bardzo wydajnym komputerze w zawrotnej rozdzielczości 8K. Do tego twórca pokusił się o uruchomienie modyfikacji obsługującej technologię ray tracingu i DLSS 3.
Warto dodać, iż rzeczona produkcja już na PlayStation 5 wyglądała pod względem graficznym rewelacyjnie. Wykrzesanie maksimum możliwości z komputera bazującego na procesorze Intel i7-14700k i karcie graficznej NVIDIA RTX 4090 pozwoliło w jeszcze większym stopniu zaoferować lepsze oświetlenie, tekstury i szczegółowość.
Na takich ustawieniach i w tak dużej rozdzielczości Ghost of Tsushima prezentuje się iście wybornie. Sylwetki i modele postaci ocierają się o fotorealizm, konne przejażdżki okraszone są świetnym klimatem, a same pojedynki toczone w górskim krajobrazie potrafią cieszyć oko i ekscytować nawet najbardziej wymagających graczy.