Gameforge przejmuje wydanie SoulWorker w Europie oraz Ameryce Północnej

​Gameforge rozpoczyna współpracę z południowokoreańskim producentem Lion Games i ogłasza wydanie gry SoulWorker w Europie i Ameryce Północnej.

"Cieszę się, że wydając grę SoulWorker możemy spełnić życzenia graczy mieszkających w Europie i Ameryce Północnej. Dzięki nietypowemu stylowi gry, nasza produkcja spotka się z aprobatą przede wszystkim z fanów anime.  Nie możemy się już doczekać, aby rozpocząć dystrybucję nowego dzieła" - mówi Daniel Werner, Product Director gry SoulWorker w Gameforge.

SoulWorker to południowokoreańskie MMORPG akcji w stylu anime. Gra koncentruje się na dynamicznych rozgrywkach w perspektywie trzeciej osoby (TPP). Za pomocą klawiatury i myszki lub kontrolera, gracz przejmuję rolę bohaterów, którzy w postapokaliptycznym świecie muszą stawić czoło groźnym potworom. Każda z postaci posiada wyjątkowo silnie rozwinięte emocje, jak np. uczucie zemsty lub szaleństwa, które określają rodzaj broni, jaką może się posługiwać i definiują jej klasę. Dzięki tym afektom bohaterowie rozwijają w sobie wyjątkowe umiejętności i wykorzystują je do ataków i obrony, posługując się przy tym ekwipunkiem zależnym od wypracowanej przez siebie klasy postaci.

Reklama

Klasyczny styl anime

Fani japońskich anime oraz miłośnicy MMORPG akcji mogą się już cieszyć na fantastyczny gameplay, a to dzięki użytemu w SoulWorker silnikowi do gier HAVOK Vision Engine+. Ze względu na silnik HAVOK Vision Engine+ użyty w grze SoulWorker, fani japońskiego anime oraz miłośnicy MMORPG akcji mogą już zacierać ręce i cieszyć się fenomenalnymgameplayem. Za sprawą wciągającej historii, animacji cel-shadingu, przerywnika filmowego oraz udźwiękowienia dialogów NPC, powstał niesamowity kinowy efekt wizualizacji, w którym już od pierwszej sekwencji fani anime poczują  klimat rodem z ulubionych seriali animowanych.

Gracz ma do dyspozycji nowe klasy, odbiegające od stereotypowych znanych klas, jak na przykład "Howling Guitar“, której bronią jest magiczna elektryczna gitara. Gra na niej sprawia, że przeciwnikom zadawane są ataki obszarowe, natomiast sojusznikom odnawiamy utracone punkty zdrowia.

Oto, co czeka na gracza w SoulWorker:

  • Fascynujące historie anime opowiadające o walce przetrwania gatunku ludzkiego - Hordy nieprzyjaciół zagrażają istniejącemu światu SoulWorker - nie tylko istoty z innych wymiarów czy prywatny konglomerat wojskowy, lecz również inne pragnące władzy nacje próbują zgładzić gatunek ludzki.
  • Na początek cztery klasy - Na początku gracz ma do dyspozycji cztery klasy - prawdziwe perełki dla fanów anime. Gracz może wybrać między: "Soulum Sword“, "Mist Scythe“, "Gun Jazz“ lub "Howling Guitar“. Zoptymalizowane prowadzenie kamery TPP w czasie rzeczywistym daje graczowi wrażenie, że znajduje się on w samym środku zaciętych walk.
  • Duża zawartość PvE z nietuzinkowymi i ciekawymi instancjami - Ponad 100 instancji PvE z charakterystycznymi dla danego epizodu przeciwnikami końcowymi o różnym stopniu trudności. I tak w początkowych instancjach gracz może dowiedzieć się historii SoulWorker, a w obszarach z wyższym poziomem lub w codziennych wyzwaniach zdobyć drogocenne łupy.
  • Własne strefy PvP przeznaczone do walk grupowych na otwartych polach bitwy- "District 6" to niebezpieczny obszar PvP, graniczący ze strefą PvE, na którym gracze mogą zmierzyć się ze sobą. Szalone potwory i gigantyczni bossowie w środku strefy podkręcają dreszczyk emocji.
  • Crafting, gildie, housing i dużo więcej - Wiele przedmiotów można wyprodukować za pomocą odpowiedniego projektu. Gracze mogą założyć grupę lub gildię i otrzymują poza tym własny teren pod zabudowę. Własne cztery kąty można wyposażyć w mnóstwo mebli. Ponadto można sprzedawać na rynku zbroje, broń lub wyjątkowe karty, które mają działanie wzmacniające.
materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy