Fallout 4: Stabilna animacja na konsolach i brak danych na płytach wersji PC

Premiera długo wyczekiwanej, kolejnej odsłony serii Fallout zbliża się dużymi krokami. Gracze, którzy planują zakup mają coraz więcej pytań, a autorzy chętnie na nie odpowiadają.

Sprawdziliśmy rzecz na licznikach Geigera, atomowy grzyb będzie się rozrastał w 30 fps-ach. Testy naszych ekspertów ds. bezpieczeństwa jądrowego potwierdził na Twitterze Pete Hines z Bethesdy.

Zagajony o peesczwórkową wersję czwartego Fallouta developer odparł, że gra będzie hulać w 30 klatkach na sekundę. Następnie, w odpowiedzi na ćwierk innego fana, dookreślił, iż podobna sytuacja będzie miała miejsce na konsoli Microsoftu.

Dowiedzieliśmy się też, że pecetowcy... "nie znajdą w pudełkach całej gry". Bethesda nie chce wykonywać podobnego manewru, co Konami z MGS-em V (przypomnijmy: na płycie znalazł się wyłącznie steamowy instalator), ale wiadomo, że przed wyprawieniem się do Bostonu trzeba będzie dociągnąć z platformy Valve dodatkowe pliki.

Reklama
CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Fallout 4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy