Reklama

F1 22 – 20-minutowy materiał od deweloperów

​Do premiery F1 22 zostały już tylko tygodnie. Electronic Arts i Codemasters wspólnie szykują się do premiery kolejnej odsłony popularnej serii gier wyścigowych. Kolejnym krokiem w kampanii marketingowej jest szczegółowy materiał o nadchodzącej rewolucji.

Seria F1 od Codemasters jest pod pewnymi względami podobna od Fify czy Maddena. Twórcy mogą mieć co prawda więcej do zrobienia przy aktualizacji torów, dostosowywania siły bolidów czy wprowadzania nowych torów regularnie wplatanych ostatnio przez organizatorów w kalendarz Formuły 1. Ale podobnie jak EA mają gotowy schemat na dobrą i dostarczającą mnóstwa frajdy grę, która od lat co roku pojawia się na rynku.

Nie oznacza to jednak, że Codemasters może rozsiąść się wygodnie w fotelach, wprowadzać drobne zmiany do gotowego przepisu i patrzeć, jak kopie gry znikają ze sklepowych półek. Z roku na rok twórcy wpadają na coraz to ciekawsze pomysły, które mają wprowadzić trochę świeżości do tego przepisu. Nie inaczej jest w tym roku.

Reklama

Na kanale YouTube F1 pojawił się właśnie jeden z trzech materiałów o tytule "Deep Dive". W tych szczegółowych filmach będziemy z ust deweloperów dowiadywać się, co dokładnie zmieni się w kolejnej grze i na co powinniśmy czekać najbardziej.

Po pierwszy zwiastunach i zapowiedziach wydawało się, że F1 Live będzie głównym bohaterem F1 22 i możliwe, że ten tryb zawita jeszcze w serii Deep Dive, ale pierwsza odsłona dotyczy głównie bolidów. Senior Game Designer David Greco opowiada o zmianach wprowadzonych do zawieszenia, prowadzenia bolidu oraz o konsekwencjach podjętych przez deweloperów decyzji.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy