Exoprimal zapowiada plany na przyszłość. Będzie ciekawie!

Na kilka dni przed premierą swojej nowej gry Capcom opublikował kolejny zwiastun. Dłuższy materiał zapowiada ambitne plany rozwoju Exoprimal.

Exoprimal może być jedną z dziwniejszych premier tego roku. Z początku gra Capcomu wygląda na klasyczny third-person shooter z kilkoma klasami postaci. Potem z nieba zaczynają spadać jednak hordy zmutowanych dinozaurów, z którymi muszą radzić sobie gracze. Gdyby tego było mało, twórcy postanowili wzbogacić całość o elementy PvP.

Tym sposobem powstała bardzo dziwna kombinacja, w której istnienie czasami trudno było uwierzyć. Exoprimal powoli staje się jednak faktem, a z okazji piątkowej premiery Capcom zorganizował obszerną prezentację przedstawiającą graczom więcej szczegółów. Zobaczyliśmy więcej fragmentów rozgrywki oraz nowy, premierowy zwiastun.

Reklama

Jednym z kluczowych elementów minionej prezentacji była obietnica regularnych, pełnych zawartości aktualizacji. Razem z premierą gry rozpocznie się pierwszy sezon Exoprimal, a kolejny zacznie się już w październiku. Sezony mają przynosić nowe mapy, tryby gry i różne warianty dla naszych Exosuitów, aby wyróżnić się ponad resztą graczy.

Już teraz Capcom zapowiedział jednak, że w planach mają crossovery ze swoimi innymi produkcjami. Motywem przewodnim drugiego sezonu w październiku będzie Street Fighter 6. W styczniu 2024 roku crossover z Monster Hunterem przyniesie debiut nowego, silnego przeciwnika, Neo Triceratopsa. Oba wydarzenia będą prawdopodobnie wzbogacać również grę o ekskluzywne eventy i przedmioty kosmetyczne.

Exoprimal zadebiutuje już w piątek, 14 lipca na PC, PS4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. Gra dostępna jest aktualni w przedsprzedaży w wersjach standardowej oraz Deluxe. Gracze pewni zakupu, którzy planują zainwestować więcej czasu w ten tytuł, mogą już teraz kupić droższą wersję nowej produkcji Capcomu i oprócz bonusów za pre-order odblokować wersję premium pierwszego Survival Passa.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Exoprimal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama