Doritos i Minecraft. Limitowana edycja popularnych chipsów

Nowe smaki Creeper Vinegar oraz Ghast BBQ, inspirowane Minecraftem, pojawiły się w sklepach, ale to jeszcze nie koniec niespodzianek. W limitowanych paczkach można znaleźć kwadratowy chips, który może oznaczać nawet 50 tysięcy złotych nagrody.

W skrócie:

  • Doritos wprowadza dwie nowe edycje smakowe inspirowane Minecraftem - Creeper Vinegar oraz Ghast BBQ. Chipsy są dostępne w Wielkiej Brytanii przez ograniczony czas.
  • W limitowanych paczkach można znaleźć kwadratowy chips, którego odkrycie daje szansę na wygraną 10 tysięcy funtów (około 50 tysięcy złotych).
  • Promocja towarzyszy nadchodzącej premierze filmu Minecraft, która już teraz budzi kontrowersje wśród fanów.

Minecraft Movie i kwadratowe Doritos

Doritos od lat kojarzą się z grami wideo. Była już współpraca z Halo, Madden NFL czy Call of Duty, a tym razem marka chipsów połączyła siły z nadchodzącym filmem Minecraft, tworząc wyjątkową promocję. Dwa nowe smaki - Creeper Vinegar i Ghast BBQ - to coś, co może rozgrzać podniebienia zarówno fanów gry, jak i chrupiących przekąsek. Jednak to nie tylko smak przyciąga uwagę.

Reklama

Największą atrakcją promocji jest szansa na znalezienie kwadratowego chipsa - w świecie trójkątnych Doritos to prawdziwa rzadkość. W paczkach z limitowanej edycji ukryto jedynie 100 takich chipsów, a każdy z nich to przepustka do nagrody wynoszącej nawet 10 tysięcy funtów (czyli około 50 tysięcy złotych). Wygląda na to, że polowanie na Creepery zamieni się w polowanie na chipsy.

Smaki inspirowane Minecraftem

Doritos przygotowało dwie specjalne wersje smakowe chipsów nawiązujące do postaci z Minecrafta. Creeper Vinegar ma "zadziorny, wybuchowy" smak, idealny dla fanów intensywnych doznań. Z kolei Ghast BBQ określono jako słodko-kwaśny - w sam raz dla miłośników bardziej wyrafinowanych smaków.

Chipsy trafiły do sprzedaży w Wielkiej Brytanii i są dostępne przez ograniczony czas. Dla fanów Minecrafta to nie lada gratka - możliwość spróbowania czegoś, co dosłownie smakuje jak ich ulubiona gra. Co więcej, limitowana edycja opakowań to prawdziwa ozdoba półek - Creeper i Ghast na workach prezentują się jak żywi (no, może nieco bardziej chrupiący). Pozostaje tylko żałować, że Minecraftowa edycja chipsów prawdopodobnie nie trafi do Polski.

Czy film wynagrodzi kontrowersje?

Premierę filmu Minecraft zaplanowano na kwiecień, ale już teraz wzbudza mieszane emocje. Fani gry zarzucają twórcom filmu brak wierności oryginałowi. Jedna z grup fanów poszła nawet o krok dalej - odtworzyła trailer filmu w samej grze, aby pokazać, jak ich zdaniem powinien wyglądać ten projekt.

Jednak niezależnie od opinii, promocja Doritos pokazuje, że marketing filmu zaczyna wchodzić w decydującą fazę. Kwadratowe chipsy i nowe smaki to doskonały sposób, aby zjednoczyć fanów przed premierą. Nawet jeśli sam film okaże się niewypałem, chrupiąca przekąska może okazać się słodko-gorzką pociechą.

Czy wiesz, że...

Doritos współpracowało z wieloma grami, ale mało kto pamięta o ich własnej produkcji. W 2010 roku wydano grę Doritos Crash Course na Xboxy 360, która była darmową platformówką inspirowaną telewizyjnymi show, jak Ninja Warrior. Gra miała humorystyczny styl i dynamiczną rozgrywkę

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Minecraft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy