Doom: The Dark Ages - czy brak multiplayer to dobra decyzja?

Doom: Dark Ages
Doom: Dark Agesmateriały prasowe
Podjęliśmy tę decyzję wcześnie, więc mogliśmy po prostu pójść na całość z kampanią" - powiedział . "To nasza największa, najbardziej ekspansywna, najbardziej epicka kampania w historii i jesteśmy naprawdę zadowoleni z tej decyzji
Marty Stratton, producent wykonawczy.
Właśnie dzięki temu byliśmy w stanie umieścić w grze smoka i Atlana [mecha - dop. red.]. Chodzi mi o to, że są to rzeczy, które chcieliśmy zrobić w grze od dawna, ale nie mogliśmy, ponieważ mieliśmy komponent wieloosobowy. Uwielbialiśmy go, ale tak naprawdę chcieliśmy skupić się tylko na kampanii dla jednego gracza i podnieść poziom doświadczenia, który z niej płynie
Marty Stratton
Pierwsza zapowiedź nowej konsoli Nintendo Switch 2Associated Press© 2025 Associated Press
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?