Diablo 4 x Buffy: Postrach wampirów - ruszyła kolejna promocja Sezonu Krwi

Po Megan Fox i Halsey przyszła pora na Sarah Michelle Gellar. Główna bohaterka serialu Buffy the Vampire Slayer promuje aktualnie drugi sezon Diablo 4.

Blizzard kilka razy pokusił się już o współpracę z celebrytami, aby promować Diablo 4. Strategia zdaje się dobrze iść w parze z casualowym charakterem ich nowej gry. Gracze, którzy poprzez profile znanych aktorek trafią do popularnego action RPG, na pewno docenią dziesiątki przerywników filmowych, udaną kampanię i przyjemne dla oka animacje.

Najgłośniej do tej pory było po współpracy z Megan Fox. Znana aktorka wzięła udział w ekskluzywnym zwiastunie Diablo 4 oraz pomogła w promocji #DiabloDeaths. Gracze mieli okazję udostępnić w ten sposób klip swojej śmierci z gry Blizzarda i patrzeć, jak Megan Fox czyta pean na ich cześć, przebrana w różne, klimatyczne kostiumy.

Reklama

Z okazji Sezonu Krwi, drugiego sezonu Diablo 4, przyszedł czas na kolejną akcję marketingową Blizzarda. Tym razem udział bierze w niej Sarah Michelle Gellar. Główna bohaterka Buffy the Vampire Slayer idealnie wpasowuje się w motyw przewodni ostatniej, obszernej aktualizacji. Serwery Diablo 4 zdominowane są bowiem przez wampiryczne moce i krew.

Powyższy materiał tłumaczy krótko nowy konkurs, który potrwa od 30 października do 2 listopada 2023 roku. Aby wziąć w nim udział, gracze muszą opublikować na social mediach wideo tłumaczące, dlaczego byliby dobrymi łowcami wampirów i oznaczyć je hashtagiem #DiabloHunters. Do wygrania jest kod na 500 dol. do wydania w sklepie Battle.net oraz zestaw gadżetów łowcy wampirów wyceniany na ponad 800 dolarów.

Jeżeli chcecie spróbować swoich sił w nowym konkursie, najlepiej zacząć od przeczytania pełnej listy zasad opublikowanej na forum Blizzarda. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje oraz zasady, których musicie przestrzegać, aby zyskać szansę na wygranie kilku cennych gadżetów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4 | Blizzard Entertainment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy