Diablo 4 uczy się od Diablo 3. Są plany odtworzenia popularnej mechaniki

Piąty sezon Diablo 4 cały czas trwa, ale Blizzard wciąż pracuje oczywiście nad nadchodzącą ekspansją. Podczas gdy deweloperzy dopieszczają ostatnie detale, Rod Fergusson zdradza kolejne szczegóły Vessel of Hatred.

Pierwsza ekspansja Diablo 4 Vessel of Hatred zapowiada się na bardzo istotne dla popularnego action RPG wydarzenie. Spodziewamy się bowiem potężnej ilości zawartości, wielu zmian i oczywiście nowej klasy postaci, które przychodzą w solidnym dla D4 momencie. Piąty sezon wprowadził do gry kolejne usprawnienia, zupełnie nowy, ciepło przyjęty przez graczy tryb gry i utwierdził wiele osób w przekonaniu, że Diablo idzie w dobrym kierunku. 

Reklama

Sprzedaż i zainteresowanie Vessel of Hatred debiutującym w bardzo zajętym dla branży gier wideo okresie może zadecydować jednak o przyszłości Diablo 4. Blizzard może prawdopodobnie bez większych problemów kontynuować rozwój gry poprzez sezony i gdyby nie cieszyły się one większą popularnością, powoli przechodzić do stanu z końcówki żywota Diablo 3. Jeżeli jednak Vessel of Hatred przyjmie się dobrze, możemy bez wątpienia liczyć na duże sezony i obszerne ekspansje.

Z myślą o dalszej promocji nadchodzącego dodatku parę drobnych szczegółów potwierdził niedawno na Twitterze Rod Fergusson, General Manager Diablo 4. Zobaczyliśmy m.in. funkcję pozwalającą na przypisanie umiejętności teleportu do konkretnego miejsca na mapie. Teraz cofamy się dzięki niej do pobliskiego miasta, a w Vessel of Hatred będziemy mogli wybrać, dokąd ma powstać teleport. Może to znacząco usprawnić chociażby Tree of Whispers i ograniczyć nadmierne przesiadywanie w ekranach ładowania. 

Ku zaskoczeniu wielu graczy Rod Fergusson potwierdził również trwające prace nad jeszcze jedną, znacznie ważniejszą dla przyszłości gry funkcją. Padło bowiem pytanie o rozwiązanie pokroju Armory z Diablo 3, na co GM gry odpowiedział krótko: "pracujemy nad tym". Niestety w tym przypadku nie poinformował, czy jest to kolejna funkcja, której powinniśmy spodziewać się w dodatku. 

Sporo zależeć będzie również od tego, na ile zaawansowane będzie Armory w Diablo 4. W D3 była to prosta funkcja - szybka podmiana ekwipunku oraz umiejętności. Tymczasem w Diablo 4 na każdą postać składa się znacznie więcej różnych czynników, w tym całe drzewko paragonów. Najchętniej gracze za pomocą Armory zmienialiby cały ekwipunek, umiejętności, Glyphy, Paragony, ale nawet takie rzeczy jak enchantmenty na Sorceress. Pytanie czy Blizzard będzie w stanie dostarczyć nam na tyle zaawansowane rozwiązanie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4 | Blizzard Entertainment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy