Diablo 4. Recenzja nowego action RPG po 100 godzinach spędzonych w grze

Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe

Spis treści:

  1. Od kampanii do endgame’u
  2. Rozwój postaci, różnorodność klas oraz podstawowy system craftingu
  3. Słabe quality-of-life i bardzo powtarzalny endgame
  4. Diablo 4 - 100 godzin spędzonych w grze

Od kampanii do endgame’u

Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe

Rozwój postaci, różnorodność klas oraz podstawowy system craftingu

Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe

Słabe quality-of-life i bardzo powtarzalny endgame

Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe

Diablo 4 - 100 godzin spędzonych w grze

Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Diablo 4materiały prasowe
Diablo 4
Plusy
  • Dopracowany, satysfakcjonujący gameplay
  • Niezły balans klas
  • Bogaty w możliwości system paragonu
  • Proste i przejrzyste systemy rozwoju postaci
Minusy
  • Powtarzalny endgame
  • Tragiczne quality-of-life
Ocena redakcji70/100
Faux Paux: Mateusz Kanik, nowe studio twórcy Wiedźmina i CyberpunkaPolsat Games
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?