Destiny 2 - zmiany na dziesięciolecie serii. Początek zupełnie nowej sagi

Na 10-lecie serii Destiny Bungie zapowiedziało znaczące zmiany w modelu wydawniczym. Studio, które niedawno musiało zmierzyć się z falą zwolnień, ogłosiło, że teraz Destiny 2 będzie otrzymywać dwa płatne rozszerzenia rocznie, zamiast jednego dużego dodatku. Towarzyszyć im będą cztery darmowe aktualizacje zawartości. Ta nowa formuła ma rozpocząć "wieloletnią sagę", która zacznie się od rozszerzenia o kodowej nazwie Apollo. Twórcy zapowiadają także nowe postacie, frakcje i fabularne zwroty akcji.

W skrócie:

  • Destiny 2 zmienia model wydawniczy - od teraz będzie otrzymywać dwa płatne, średniej wielkości dodatki rocznie oraz cztery darmowe aktualizacje.
  • Pierwszy dodatek o kodowej nazwie Apollo pojawi się w lecie 2025 roku, a jego kampania będzie bardziej nieliniowa i skoncentrowana na postaciach.
  • Bungie planuje wprowadzić nowe funkcje, systemy personalizacji wyzwań oraz zmiany w balansie gry.

Bungie, świętując dziesięciolecie serii Destiny, ogłosiło duże zmiany w Destiny 2, które mają na celu odświeżenie formuły gry i zachęcenie graczy do dalszej zabawy, a tych, którzy z niej zrezygnowali, do powrotów. Studio potwierdziło, że gra będzie teraz każdego roku otrzymywać dwa średniej wielkości płatne dodatki oraz cztery darmowe aktualizacje, które będą wprowadzać nowe misje, wyzwania i tryby gry. Ten ruch ma być odpowiedzią na spadającą liczbę graczy i krytykę dotyczącą zbyt przewidywalnych kampanii oraz braku tzw. replayability (regrywalności).

Reklama

Pierwszy dodatek zaplanowany w ramach nowego modelu, o nazwie kodowej Apollo, zadebiutuje latem przyszłego roku. DLC ma zaoferować nieliniową, opartą na postaciach przygodę. Jak wyjaśnia Tyson Green, reżyser gry, Bungie chce odejść od liniowych kampanii, które stawały się zbyt schematyczne i mało interesujące. Inspiracją dla nowej formuły mają być tytuły w stylu Metroidvania, Dreaming City, a nawet te reprezentujące podgatunki roguelike oraz survival shooters. Wszystko to ma sprawić, że każda nowa kampania w Destiny 2 będzie oferować unikalne doświadczenia i wyzwania, które można będzie rozgrywać wielokrotnie.

Każdy nowy dodatek będzie również początkiem nowego sezonu, a to oznacza regularne aktualizacje dla wszystkich graczy, niezależnie od tego, czy kupią płatne rozszerzenia, czy nie. Jedną z większych zmian będzie wprowadzenie nowego interfejsu aktywności, który ma ułatwić nawigację oraz dostęp do różnych trybów gry. Bungie pracuje też nad nowym systemem personalizacji wyzwań, który ma pozwolić graczom na lepsze dostosowanie poziomu trudności do ich własnych preferencji.

Z okazji dziesięciolecia Destiny Bungie przygotowało również zestawy zbroi inspirowane oryginalnym konceptem artystycznym gry oraz nowe wyzwania, których ukończenie pozwoli zdobyć tytuł i pieczęć Legend. Warto również wspomnieć, że popularny pistolet Cayde’a 6 zostanie trafi do realnego świata w postaci oficjalnej repliki Nerf.

Powyższe zmiany zapowiedziano po trudnym okresie dla studia, które w lipcu tego roku musiało zwolnić 220 pracowników. Bungie zapewnia jednak, że mimo tych trudności nadal jest w pełni zaangażowane w rozwój Destiny 2 oraz w dostarczanie regularnych aktualizacji, a także w komunikację ze swoją społecznością.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Destiny 2 | Bungie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy