Cyberpunk 2077 otrzymał wsparcie techniki NVIDIA DLSS 3

​Cyberpunk 2077 staje się lepszy z każdą aktualizacją, a dzisiejsza łatka dodaje wsparcie techniki NVIDIA DLSS 3. Wzrost wydajności zapewniany przez DLSS 3 sprawia, że gracze korzystający z kart GeForce mogą doświadczyć rozgrywki z każdą opcją graficzną (w tym ray tracingiem) ustawioną na maksimum, by uzyskać najlepszą jakość obrazu i jednocześnie zachować dużą wydajność.

Dzięki realistycznym cieniom i oświetleniu oraz dodatkowej wydajności gwarantowanej przez technikę DLSS 3 żadna inna platforma nie może się równać z wrażeniami z uruchomienia Cyberpunk 2077 na komputerze wyposażonym w kartę GeForce RTX. Cyberpunk 2077 stał się benchmarkiem dla nowej generacji graczy, którzy zadają pytanie "Czy pójdzie na tym Cyberpunk?". Gra doskonale nadaje się do porównań wydajności kart graficznych.

Reklama

DLSS ciągle się uczy - nowe ulepszenia w Cyberpunk 2077

Nowa łatka wprowadza usprawnienia, w tym ulepszenia sieci sztucznej inteligencji dla generowania ramek DLSS, które lepiej wykorzystują dane z silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiego ruchu. Zobacz przykład w tym filmie.

Cyberpunk 2077 wyznacza nowe standardy

Cyberpunk 2077 to tytuł, który zdefiniował grafikę w grach najnowszej generacji dzięki wykorzystaniu DirectX Ray Tracing - techniki oświetlenia, która emuluje sposób, w jaki światło odbija się i załamuje w prawdziwym świecie, zapewniając bardziej wiarygodne odwzorowanie rzeczywistości. Bardziej naturalne niż to, które można zobaczyć przy użyciu statycznego oświetlenia w bardziej tradycyjnych grach.

Gra wykorzystuje kilka technik ray tracingu do renderowania ogromnego miasta przyszłości z niesamowitym poziomem szczegółowości. Pokazuje graczom jak będzie wyglądać przyszłość gier na PC. Obecna wersja gry wykorzystuje ray tracing do generowania cieni, odbić, rozproszonego oświetlenia i okluzji otoczenia. Jeśli włączysz w ustawieniach oświetlenia tryb Psycho, zobaczysz nawet globalną iluminację opartą na ray tracingu, gdzie realistycznie wokół odbija się światło słoneczne.

Rezultatem jest oszałamiająca wizualnie gra w realistycznej, dystopijnej i futurystycznej scenerii. Rozległe miejskie krajobrazy, które wykorzystują subtelne cienie do określenia głębi. Okna, lustra i kałuże z dokładnymi odbiciami. Dzielnice Night City skąpane w neonach - efekt kluczowy dla cyberpunkowej estetyki gry. W rezultacie otrzymujemy oszałamiające wizualnie wrażenia z gry w wiarygodnej, dystopijnej, futurystycznej scenerii. Rozległe krajobrazy miejskie, które wykorzystują subtelne cienie do określenia głębi. Okna, lustra i kałuże z dokładnymi odbiciami. Dzielnice Night City skąpane w neonach - kluczowy efekt dla cyberpunkowej estetyki gry.

Dzięki najnowszej łatce dla gry Cyberpunk 2077 i kartom graficznym GeForce RTX serii 40, gracze mogą już dziś zapoznać się z przyszłością gier PC napędzanych przez sztuczną inteligencję.

DLSS 3 wyznacza kolejny kierunek dla ray tracingu: tryb Overdrive!

Dodanie obsługi DLSS 3 do Cyberpunka przygotowuje grunt pod nadchodzącą kolejną aktualizację gry, dodającą tryb Overdrive. Wyniesie ona ray tracing na nowe wyżyny i znacznie poprawi i tak już niesamowitą oprawę graficzną gry.

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy