Reklama

Cyberpunk 2077: CD Projekt zadowolony z obecnego stanu technicznego

​Oczywiście na ostatniej aktualizacji, opatrzonej numerem 1.23, proces łatania gry, ale twórcy już teraz uważają jej stan techniczny za satysfakcjonujący.

Aktualizacja o numerze 1.23 wprowadziła kolejne dziesiątki, jeśli nie setki poprawek do Cyberpunka 2077. Co najważniejsze, gra zaczęła działać stabilniej i w większej liczbie klatek na sekundę. Największą poprawę w tym zakresie widać na PlayStation 4, choć - z drugiej strony - gracze narzekają, że optymalizacja FPS-ów polegała w tym przypadku głównie na... ograniczeniu liczby przechodniów, spacerujących po ulicach Night City.

Jednak CD Projekt jest zadowolony z obrotu spraw i uważa, że już teraz gra działa satysfakcjonująco. "Cały czas pracujemy nad nowymi patchami. Dotychczasowe patche były skupione na poprawie stabilności gry. Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom w tym zakresie. Pracowaliśmy też nad generalną wydajnością, z tego też jesteśmy dość zadowoleni. Oczywiście usuwaliśmy też błędy i glitche i to będziemy dalej czynić" - powiedział Adam Kiciński, prezes spółki.

Reklama

Kiciński zapowiedział też, że po tym, jak CD Projekt RED ugasił pożar w aspektach technicznych gry, w najbliższej przyszłości będzie mógł wreszcie poświęcić więcej czasu na wprowadzanie poprawek w generalnych systemach, na które gracze zwracają uwagę.

Prezes CD Projektu poinformował, że spora część spośród 600-osobowego zespołu zajmującego się produkcją gier pracuje nad kolejnymi poprawkami do Cyberpunka 2077, nad jego aktualizacjami (zapewne chodzi o pierwsze darmowe DLC, a także te płatne, które ujrzymy w późniejszym czasie), a także nad ulepszeniem dla konsol nowej generacji - PlayStation 5 oraz Xboksów Series X|S. Kiciński dodał, że około 100 osób jest obecnie zaangażowane w rozwój Gwinta, a 50 osób w niezależnym studiu Spokko - w produkcję mobilnego The Witcher: Monster Slayer.

Jednym z niewątpliwych powodów do radości dla CD Projektu było przywrócenie Cyberpunka 2077 w przywrócenie Cyberpunka 2077 w PlayStation StoreStore. Sony w ubiegłym tygodniu przywróciło grę do sprzedaży w ramach oficjalnego sklepu PlayStation. Przypomnijmy, że nie była w nim dostępna przez ponad pół roku, od 18 grudnia (premiera miała miejsce 10 grudnia). Powodem był opłakany stan techniczny.

Zobacz więcej:

Cyberpunk 2077 wrócił do PS Store. Sony wciąż odradza zakup wersji PS4

Jaka przyszłość czeka Cyberpunka 2077?

Cyberpunk 2077 kosztował... ponad miliard złotych

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy