Cyberpunk 2077: CD Projekt zadowolony z obecnego stanu technicznego

​Oczywiście na ostatniej aktualizacji, opatrzonej numerem 1.23, proces łatania gry, ale twórcy już teraz uważają jej stan techniczny za satysfakcjonujący.

Aktualizacja o numerze 1.23 wprowadziła kolejne dziesiątki, jeśli nie setki poprawek do Cyberpunka 2077. Co najważniejsze, gra zaczęła działać stabilniej i w większej liczbie klatek na sekundę. Największą poprawę w tym zakresie widać na PlayStation 4, choć - z drugiej strony - gracze narzekają, że optymalizacja FPS-ów polegała w tym przypadku głównie na... ograniczeniu liczby przechodniów, spacerujących po ulicach Night City.

Jednak CD Projekt jest zadowolony z obrotu spraw i uważa, że już teraz gra działa satysfakcjonująco. "Cały czas pracujemy nad nowymi patchami. Dotychczasowe patche były skupione na poprawie stabilności gry. Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom w tym zakresie. Pracowaliśmy też nad generalną wydajnością, z tego też jesteśmy dość zadowoleni. Oczywiście usuwaliśmy też błędy i glitche i to będziemy dalej czynić" - powiedział Adam Kiciński, prezes spółki.

Reklama

Kiciński zapowiedział też, że po tym, jak CD Projekt RED ugasił pożar w aspektach technicznych gry, w najbliższej przyszłości będzie mógł wreszcie poświęcić więcej czasu na wprowadzanie poprawek w generalnych systemach, na które gracze zwracają uwagę.

Prezes CD Projektu poinformował, że spora część spośród 600-osobowego zespołu zajmującego się produkcją gier pracuje nad kolejnymi poprawkami do Cyberpunka 2077, nad jego aktualizacjami (zapewne chodzi o pierwsze darmowe DLC, a także te płatne, które ujrzymy w późniejszym czasie), a także nad ulepszeniem dla konsol nowej generacji - PlayStation 5 oraz Xboksów Series X|S. Kiciński dodał, że około 100 osób jest obecnie zaangażowane w rozwój Gwinta, a 50 osób w niezależnym studiu Spokko - w produkcję mobilnego The Witcher: Monster Slayer.

Jednym z niewątpliwych powodów do radości dla CD Projektu było przywrócenie Cyberpunka 2077 w przywrócenie Cyberpunka 2077 w PlayStation StoreStore. Sony w ubiegłym tygodniu przywróciło grę do sprzedaży w ramach oficjalnego sklepu PlayStation. Przypomnijmy, że nie była w nim dostępna przez ponad pół roku, od 18 grudnia (premiera miała miejsce 10 grudnia). Powodem był opłakany stan techniczny.

Zobacz więcej:

Cyberpunk 2077 wrócił do PS Store. Sony wciąż odradza zakup wersji PS4

Jaka przyszłość czeka Cyberpunka 2077?

Cyberpunk 2077 kosztował... ponad miliard złotych

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy