Cuphead: Pierwsze oficjalne DLC z rekordowym wynikiem sprzedaży
Delicious Last Course, czyli pierwsze oficjalne rozszerzenie dla gry Cuphead kazało na siebie czekać kilka lat, ale gdy się już pojawiło - podbiło serca graczy. Do tego stopnia, że w ciągu dwóch tygodni uzyskało rekordowy wynik sprzedaży.
Wygląda na to, że mocno przedłużający się proces powstawania dodatku, trwający od 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy zapowiedziano Delicious Last Course, opłacił się autorom. W dwa tygodnie od premiery DLC rozeszło się już w niesamowitej liczbie miliona kopii. Informację tę ujawniło studio MDHR na swoim koncie na Twitterze. Z tej okazji zorganizowano konkurs, w którym do zdobycia są konsole - Xbox Series X, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch.
Aby wziąć udział w konkursie należy zretweetować poniższy wpis, śledzić studio na Twitterze oraz skomentować post słowem "Cuphead" oraz dopisać konsolę, którą chciałoby się wygrać.