Reklama

Cuphead: Pierwsze oficjalne DLC z rekordowym wynikiem sprzedaży

​Delicious Last Course, czyli pierwsze oficjalne rozszerzenie dla gry Cuphead kazało na siebie czekać kilka lat, ale gdy się już pojawiło - podbiło serca graczy. Do tego stopnia, że w ciągu dwóch tygodni uzyskało rekordowy wynik sprzedaży.

Wygląda na to, że mocno przedłużający się proces powstawania dodatku, trwający od 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy zapowiedziano Delicious Last Course, opłacił się autorom. W dwa tygodnie od premiery DLC rozeszło się już w niesamowitej liczbie miliona kopii. Informację tę ujawniło studio MDHR na swoim koncie na Twitterze. Z tej okazji zorganizowano konkurs, w którym do zdobycia są konsole - Xbox Series X, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch.

Reklama

Aby wziąć udział w konkursie należy zretweetować poniższy wpis, śledzić studio na Twitterze oraz skomentować post słowem "Cuphead" oraz dopisać konsolę, którą chciałoby się wygrać.

Wracając jednak do samego Cupheada oraz dodatku. "Podstawka" zyskała milion sprzedanych kopii w podobnym czasie co dodatek, natomiast do chwili pisania tego newsa studio ma już na koncie ponad 6 milionów sprzedanych kopii gry. DLC do działania wymaga podstawki, więc nie ma szans na to, że wynikiem pobije Cupheada, ale już sam fakt, że osiąga wyniki niemal identyczne jak podstawowa wersja gry, robi wrażenie. Szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że Cuphead był dziełem całkowicie niezależnego i całkiem małego studia.

Od tamtej pory sporo się jednak zmieniło, powstał już nawet serial Netflixa na bazie gry. Ten również okazał się być sukcesem i już zapowiedziano prace nad drugim sezonem. Po tak rewelacyjnych wynikach zżera nas ciekawość odnośnie tego, jaki będzie kolejny pomysł studia MDHR.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy