Crysis: Eskalacja trafia do polskich księgarń

Już w najbliższą środę polscy miłośnicy literatury SF i fani serii gier Crysis będą mogli oddać się lekturze najnowszej powieści SF Gavina Smitha zatytułowanej Crysis: Eskalacja.

Książka ta - pomyślana jako fabularny pomost między grą Crysis 2 a ukazującą się 21 lutego najnowszą częścią serii, Crysis 3 - to zbiór na pozór niezależnych, osadzonych w odrębnych miejscach i czasie opowiadań, które od pewnego momentu zaczynają się przenikać, łączyć i spajać w jedną, wstrząsającą fabułę.

Crysis: Eskalacja to lektura obowiązkowa dla fanów Crysis-u, którzy znajdą w niej znaczne poszerzenie świata znanego im z gier i przeczytają o nieujętych w rozgrywce perypetiach głównych bohaterów serii: Psycho, Proroka i Alcatraza.

Reklama

Tłem opisanych w powieści Smitha wydarzeń jest pogrążający się w korporacyjnym koszmarze świat niedalekiej przyszłości. CELL, wielonarodowościowe megaprzedsiębiorstwo, dąży do przejęcia kontroli nad wszelkimi aspektami życia na ziemi, wprowadzając niepostrzeżenie nową formę ustroju społecznego, którą można określić mianem postkapitalistycznego feudalizmu. Poddanymi CELL stają się nie tylko zadłużone jednostki, ale także borykające się z deficytami budżetowymi rządy państw. Megakorporacja CELL do swoich celów chce dodatkowo wykorzystać potencjał technologii Cepidów - obcych, którzy przed wiekami uczynili z Ziemi swój matecznik, a teraz budzą się do życia.

"Nanoskafander, najwyższa zdobycz technologii armijnego uzbrojenia, spowija czyjeś martwe ciało. Jednak hybryda jako całość żyje, dysponując możliwościami, o których zwykły żołnierz mógłby tylko marzyć. Ale to nie wszystko - w obwodach nanoskafandra zdążyła zapisać się obca osobowość, która ściera się teraz ze wspomnieniami sztucznie wegetującego ciała. Schizofrenia. Dwa rozłączne światy. Jedna hybryda. Ból. Cierpienie. I misja, którą należy wypełnić" - oto fragment książki Crysis: Eskalacja.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Crysis 3 | Electronic Arts | Strzelanki | FPS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama