Civilization VI: Test wydajności nowej strategii

Ciekawi, jak nowa część kultowej strategii sprawuje się pod względem wydajności? W dalszej części tekstu garść statystyk.

Gra póki co używa tylko DirectX 11, ale czy to powód, by Radeony wypadły o tyle gorzej? Pierwotnie gra miała używać także DirectX 12 i pokazać, na co stać GPU od AMD. Póki co nic z tego, nie ma nawet daty patcha, który by to "niedopatrzenie" naprawił.

Ba, z testów przeprowadzonych przez serwis TechPowerUp (na szybkim czterordzeniowym Core-i7 i po włączeniu maksymalnych detali) wyszło wręcz coś takiego:

A w wyższej rozdzielczości wcale nie jest lepiej:

Na pocieszenie zostaje fakt, że to strategia (do tego bardzo dobra), więc liczba fps-ów nie jest zbyt istotna.

Reklama
CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Sid Meier's Civilization VI
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy