Cities Skylines 2 z rozwiązaniem, na które fani citybuilderów czekali od lat!
Drogi w Cities Skylines 2 mogą w końcu otrzymać rozwiązanie, którego fanom citybuilderów brakowało w pierwszej części serii.
Twórcy Cities Skylines 2 w końcu postanowili dodać do gry pasy ulic, które mają służyć jedynie skręcaniu. Jednym z głównych problemów pierwszej części gry jest to, że drogi w budowanych przez graczy miastach były regularnie zatłoczone i zakorkowane.
Autorzy odpowiedzialni za rozwój gry dodali co prawda ronda, rampy, po których można było prowadzić autostrady oraz ulepszali AI wirtualnych kierowców, którzy optymalnie wykorzystywali każdy pas ruchu. Jednak wciąż brakowało jednego, kluczowego rozwiązania - dedykowanych pasów do skręcania.
Cities Skylines 1 pozwalało co prawda na pewne obejścia tego problemu, ale w CS2 takie pasy będą już wprowadzone od startu gry. Zarządzanie drogami w CS1 zawsze było dość skomplikowane, szczególnie kiedy chcieliśmy zbudować większą drogę, a część układu skrzyżowania poświęcić jako dedykowane pasy do skrętu. Było to możliwe dzięki modom, albo prowadzeniu dwóch równoległych dróg, ale dopiero wraz z premierą Cities Skylines 2 otrzymamy rozwiązanie z prawdziwego zdarzenia.
W opcjach budowy drogi znajdzie się specjalny element - droga z czterema pasami ruchu, z których trzy są oznaczone jako pasy do jazdy na wprost, a czwarty dedykowany skręcającym. Wygląda więc na to, że bolączki zarządzania ruchem drogowym w Cities Skylines niedługo przejdą do historii.
Przy okazji druga część serii rozwiąże wiele innych, mniejszych problemów, które trapiły fanów “jedynki". Ekonomia jest bardziej szczegółowa, linie elektryczne mogą być prowadzone pod ziemią, pojawi się nawet pogoda zmieniająca się pod wpływem pól roku. Do gry trafi też funkcja, która wydawała się być usuniętą, a mianowicie linie, które wyznaczają obszary terenu o różnej wysokości. Mają one ułatwić lepsze planowanie budowy obiektów.