Cities: Skylines 2 z problemami technicznymi
Z uwagi na zbliżającą się premierę Cities: Skylines 2 kwestię wydajności gry postanowił zaadresować sam Paradox. Pierwsza wersja niestety nie będzie idealna.
Paradox Interactive to legenda wśród twórców gier strategicznych. Produkcje pokroju Europy Universalis, Stellaris czy Hearts of Iron są jednymi z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych w tym gatunku. Paradox zbudował sobie przez lata działalności imponującą reputację i niejednokrotnie pokazał, że wiedzą, jak robić strategie.
Nic więc dziwnego, że Cities: Skylines 2 cieszy się dużym zainteresowaniem, a na jego premierę czeka już wiele graczy. Pierwsza odsłona może pochwalić się oddaną, aktywną społecznością, których utrzymują przy grze zamiłowanie do modów i liczne DLC. Po tylu latach rozwoju tego tytułu, oczekiwania względem sequela są bardzo duże.
Niestety nie wszystko idzie na razie po myśli Paradox Interactive. Spodziewaliśmy się tego już kilka tygodni temu, kiedy studio postanowiło przesunąć premierę konsolowej wersji gry. Podniesiono również minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe PC, co wzbudziło spore wątpliwości wśród wielu graczy.
Z uwagi na obawy fanów Cities: Skylines temat wydajności zaadresował na swoim forum Paradox Interactive. W krótkim wpisie deweloperzy przyznali, że nie udało im się jeszcze osiągnąć celów, jakie zakładali na premierę sequela. Mimo to, zdaniem twórców najlepszą decyzją wciąż jest jednak wypuszczenie nowej produkcji w świat 24 października.
Mówiąc krótko, Cities: Skylines 2 może mieć problemy techniczne. Dopiero premiera pokaże oczywiście, na ile poważne będą te błędy i czy sequel będzie grywalny na większości PC. Jeżeli czekacie na debiut tego tytułu, najlepiej darować sobie preorder, cierpliwie poczekać na premierę i zobaczyć, jakie doświadczenia mają inni gracze.