Cities: Skylines 2 - twórcy modów niedługo otrzymają wyczekiwane narzędzia
Colossal Order w końcu ma dobre wiadomości dla twórców modów oraz wszystkich graczy, którzy na takie mody czekają. Wkrótce pojawi się oficjalny edytor do gry.
Od oficjalnej, pełnej premiery edytora modów dla Cities: Skylines 2 dzieli nas już tylko kilka - kilkanaście tygodni. We wpisie na Steam pojawiła się informacja, że edytor pojawi się na początku przyszłego roku. To dla wielu osób będzie doskonała informacja, tym bardziej, że wielu graczy było zasmuconych oraz rozczarowanych faktem, że CS2 nie otrzymało wsparcia dla modów od chwili premiery.
Co więcej, edytor ten już jest dostępny, choć pewnie nadal jest to wersja, która może zawierać błędy. Zwracają na to uwagę sami twórcy, którzy - choć napisali, że nie chcą by graczy cokolwiek powstrzymywało w korzystaniu z edytor - przypominają, że niektóre dzieła mogą być potem niekompatybilne z finalną wersją edytora i będą zapewne wymagały przeróbek.
Niemniej jednak, chętni już mogą rejestrować się przez dedykowany formularz Google i zgłaszać chęć wcześniejszego dostępu do edytora - pełniąc jednocześnie trochę funkcję królików doświadczalnych. Można się też z nim zapoznać na poniższym materiale:
Jednak jeszcze zanim nastąpi premiera edytora, w grudniu pojawi się kolejny duży patch do CS2. Oczywiście największy nacisk zostanie w nim położony znowu na eliminację błędów i poprawki optymalizacyjne. Następnie zespół planuje udać się na zasłużony urlop. Wśród zaplanowanych poprawek autorzy wymieniają m.in. osiągnięcia, statystyki oraz... bug związany z taksówką, w której ktoś zostawił dziecko.