Cities: Skylines 2: Pierwsze DLC opóźnione, twórcy dalej naprawiają grę

Cities: Skylines 2 pojawiło się w zeszłym miesiącu, jednak święto związane z premierą wyczekiwanego sequela przyćmił stan gry na jej premierę. Oceny były bowiem mocno mieszane.

Większość krytyki była skierowana w stronę problemów z wydajnością oraz błędów gry. Jako jeden ze sposobów naprawy sytuacji, deweloperzy z Colossal Order podjęli decyzję, że dodatkowa zawartość, która miała się pojwić w ramach pierwszego rozszerzenia, zostanie opóźniona, a autorzy skupią się na dopracowaniu tytułu. Pierwszy dodatek miał się pojawić jeszcze w tym roku, ale teraz należy się go spodziewać dopiero w niesprecyzowanym bliżej momencie pierwszej połowy 2024 roku.

Reklama

Kolejny, zatytułowany The Creators Pack, pojawi się dopiero pomiędzy kwietniem a czerwcem. W planach twórców był jeszcze jeden, The Medium Expansion - jednak jego premiera póki co nie została opóźniona i dalej zapowiadana jest na ten sam okres - od kwietnia do czerwca. “Kiedy wersja PC będzie w stanie, w jakim powinna być, skupimy się na wydaniu konsolowym, a następnie DLC. Jesteśmy zobligowani do dostarczenia zapowiadanych DLC graczom, ale nie stanie się to w pierwotnie zakładanym terminie." - napisała szefowa Colossal Order, Mariina Hallikainen.

Patche do gry też będą pojawiać się nieco rzadziej. Mariina napisała, że nie będą się one pojawiały każdego tygodnia. Powodem tego jest fakt, że deweloperzy w pierwszej kolejności skupili się na mniejszych poprawkach, a teraz zagłębiają się w problemy, które wymagają więcej czasu.

Wśród tych większych aktualizacji powinny pojawić się między innymi narzędzia do modowania, które były tak istotne dla długiej popularności pierwszej części gry. Jednak od ich premiery dla CS2 dzielą nas jeszcze długie miesiące, co potwierdzają twórcy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cities Skylines 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy