Call of Duty Next - Activision zdradza szczegóły multiplayera Modern Warfare 2
Na dzień przed rozpoczęciem pierwszych beta testów Call of Duty: Modern Warfare 2 dostaliśmy szczegóły multiplayera. Infinity Ward zaprezentowało wprowadzone zmiany podczas minionego Call of Duty Next.
Gunsmith w Call of Duty: Modern Warfare 2 pod pewnymi względami wraca do upragnionej przez weteranów przeszłości i pozwala nam założyć tylko pięć dodatków do broni. W ramach delikatnego skomplikowania sytuacji dodatki podzielone zostają jednak na uniwersalne oraz ekskluzywne dla konkretnej "platformy".
Dodatki uniwersalne (Muzzle, Underbarrel, Ammunition, Laser i Optic), jak sama nazwa wskazuje, mogą być używane do wszystkich broni. Oznacza to, że wszystkie dodatki w tych kategoriach odblokowujemy tylko raz i możemy używać ich do wszystkich broni, niezależnie od ich poziomu. Rozpoczynając grę nowym karabinem czy SMG, będziecie mieli dostęp do szerokiej gamy dodatków.
Drugi rodzaj dodatków (Receiver, Barrel, Magazine, Stock i Rear Grip) to dodatki ekskluzywne dla konkretnej "platformy". W ramach Call of Duty: Modern Warfare 2 będzie obowiązywał termin "Weapon Platform" określający konkretny rodzaj broni.
W kategorii "Tempus Armamanets’ M4 Weapons Platform" znajdują się M4, M16, 556 Icarus LMG, FTac Racon Battle Rifle oraz FSS Hurricane SMG. Wspomniane pięć pozostałych dodatków będziemy musieli odblokowywać więc dla konkretnej platformy.
Atuty wracają w pewnym sensie do czasów Modern Warfare 3. Podczas tworzenia klasy Infinity Ward planuje zaoferować graczom system, który jest dosyć daleki od tego, do czego przyzwyczaiły nas ostatnie odsłony Call of Duty.
Tworząc klasę postaci, będziemy wybierać zestaw czterech perków. Dwa z nich nazywane są podstawowymi perkami, a dwa kolejne to "bonus" i "ultimate". Podstawowe perki będą aktywne od samego początku meczu. Dwa pozostałe atuty aktywują się z kolei w trakcie trwania meczu.