Call of Duty 2023: Twórcy przypadkowo ujawnili plany na rok

Ostatnie plotki powoli stają się rzeczywistością. Niedawne decyzje Activision Blizzard sugerują, że pod koniec tego roku w nasze ręce trafi kontynuacja Call of Duty: Modern Warfare 2.

Gracze Call of Duty mają za sobą bardzo chaotyczny rok. Kiedy oficjalnie zapowiadano Modern Warfare 2, za kulisami krążyły plotki o drastycznych zmianach w modelu wydawniczym COD-a i chęć odrobiny eksperymentów ze strony wydawcy. MW2 miało rzekomo dostać 2 lata na rozwój, a kolejną odsłoną serii miał być dopiero Black Ops w 2024 roku.

Większość weteranów Call of Duty dobrze wie, że jest to bardzo odważna decyzja, której niektórzy domagali się Activision od lat. Po stronie Infinity Ward stałaby jednak ogromna odpowiedzialność oraz presja utrzymania przy sobie uwagi graczy na tak długi czas. Taka decyzja miałaby również potencjalnie duży wpływ na Call of Duty League, nieodłączny element COD-a od ponad trzech lat.

Reklama

Późniejsze raporty sugerowały, że zamiast wypuszczać nową grę, twórcy pracują nad obszernymi, płatnymi dodatkami do Modern Warfare 2. W zamian za dodatkowe pieniądze gracze mogliby wzbogacić kampanię o kolejną historię oraz zyskać dostęp do nowych map do multiplayera. W ostatnich miesiąca plotki uległy jednak zmianie i zaczęło mówić się o MW3.

Wiele wskazuje na to, że te najnowsze doniesienia są prawdziwe. Jeden z insiderów zobaczył na swoim koncie DMCA Strike. Raportowane przez niego informacje zostały zablokowane przez Activision, ponieważ zawierały "zawartość nieopublikowanej gry wideo Call of Duty: Modern Warfare III".

Swoje trzy grosze do tego tematu dorzucił niedługo później dziennikarz Jason Schreier. Ponownie poinformował on, że oryginalnie Activision planowało stworzyć dodatek w ramach drugiego roku rozwoju Modern Warfare 2. Z czasem pomysł ten ewoluował jednak w to, do czego wydawca przyzwyczaił nas w ostatnich latach - kolejnej, pełnoprawnej odsłony Call of Duty.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty | Activision
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy