Bloodborne trafi w końcu na PC? Miliony osób na to czekają

Czy Bloodborne trafi na PC? Fani od lat marzą o przeniesieniu tej kultowej gry z PlayStation 4 (wersji na PlayStation 5 wciąż się nie doczekaliśmy) na komputery. Większość tytułów FromSoftware podążyła już tą ścieżką, ale nie Bloodborne. Hidetaka Miyazaki, szef studia, w niedawnym wywiadzie uchylił rąbka tajemnicy. Oznajmił, że decyzja w tej kwestii należy do Sony.

W skrócie:

  • Hidetaka Miyazaki, szef FromSoftware, wciąż widzi szanse na port Bloodborne'a na pecety.
  • Gra sprzedała się w ponad siedmiu milionach egzemplarzy.
  • Prawa do kodu źródłowego gry należą do Sony, więc decyzja należy do Japończyków.

Bloodborne to jedna z najważniejszych gier na PlayStation 4. Fani twórczości studia FromSoftware cały czas liczą, że trafi ona na PC. Większość dzieł tego dewelopera trafiła już na komputery osobiste. Gracze wciąż liczą, że Bloodborne do nich dołączy. To także potencjalnie obiecujące przedsięwzięcie dla FromSoftware i Sony. Wersja na PlayStation sprzedała się w siedmiu miliona egzemplarzy. Port na PC spokojnie mógłby do tego dołożyć co najmniej milion czy dwa.

Reklama

W niedawnym wywiadzie dla serwisu PC Gamer Hidetaka Miyazaki, szef FromSoftware, został zapytany o możliwość przeniesienia Bloodborne'a na PC. Odpowiedź była enigmatyczna - Miyazaki stwierdził, że nie jest przeciwny temu pomysłowi, ale nie ma kompetencji niezbędnych do tego, aby go zatwierdzić. "Jeśli powiem, że tego chcę, wpakuję się w kłopoty" - powiedział. Prawa do gry należą do Sony, które decyduje o jej przyszłości.

Gracze marzą nie tylko o przeniesieniu Bloodborne'a na pecety. Wielu z nich domaga się od FromSoftware (chociaż decyzja w tej kwestii zapewne również należy do Sony) także ulepszonej wersji gry na PlayStation 5. Jednak póki co naciski na twórców i wydawcę nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Co prawda nie oznacza to, że Bloodborne nie doczeka się wersji na PlayStation 5, ale szanse na to są na razie marne. Wielu graczom zapewne wystarczyłaby drobna aktualizacja, podnosząca liczbę klatek na sekundę z 30 do 60.

Naciski ze strony graczy potrafią doprowadzić do szczęśliwego zakończenia. Na przykład Sony niedawno wycofało wymóg łączenia kont PSN dla graczy pecetowych w Helldivers 2 po tym, jak fani zaczęli protestować. Należy jednak mieć na uwadze, że była to drobnostka w porównaniu z tak dużym projektem, jak port Bloodborne'a na PC czy wersja gry na PlayStation 5.

Wspomnijmy przy okazji, że niedawno strój łowcy Yharnam pojawił się jako DLC w preorderze gry Astro Bot. To detal, ale przynajmniej dający graczom sygnał, że Sony pamięta o Bloodbornie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bloodborne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy