Bloober Team mógł stworzyć horror w uniwersum Piły
Dyrektor generalny polskiego studia deweloperskiego Bloober Team ujawnia, że w 2019 studio mogło wyprodukować grę opartą o licencję Piły, a nie Blair Witch Project.
Rodzime studio deweloperskie Bloober Team zasłynęło dzięki serii doskonałych horrorów. Sukces odniosła już pierwsza gra - Layers of Fear z 2016, a najnowszym dziełem jest The Medium z 2021. Gry od Bloober mają swój unikalny styl, który pozwala wyróżnić ich produkcje na tle horrorów innym studiów.
W niedawnym wywiadzie dla IGN Babieno potwierdza, że Lionsgate zwróciło się do Bloober Team i poprosiło go o opracowanie tytułu opartego na jednym z ich horrorów. Lionsgate jest właścicielem kilku znaczących serii horrorów, z których wiele nigdy nie doczekało się żadnej adaptacji w grach wideo.
Ostatecznie Bloober Team zdecydował się na Blair Witch Project, ponieważ wierzył, że marka stanowi okazję do "zbudowania czegoś nowego". Jednak zanim zapadała ostateczna decyzja, rozważana była także Piła. Ostatecznie Bloober Team zdecydowało się na bardziej ambitną, ale mniej rozpoznawaną (przynajmniej wśród młodszego pokolenia graczy) serię Blair Witch.
W dniu premiery Blair Witch spotkał się z dość mieszanymi recenzjami. Głównie ze względu na problemy z wydajnością, ale obecnie na Steam tytułu ma teraz w większości pozytywne opinie. Wydaje się, że Bloober Team ma ostatnio pełne ręce roboty.
Babieno sugeruje, że studio otrzymało wiele ofert od studiów filmowych na adaptację innych marek, ale musiało je odrzucić na rzecz nieujawnionych dotąd projektów.
Wielu spekuluje, że Bloober Team pracuje obecnie z Konami nad jakimś nową częścią Silent Hill, a niektórzy uważają, że może to być pełny remaster klasycznego Silent Hill 2 na PlayStation 2.